петък, 8 юни 2018 г.

С какво се занимава сега "Бобчо" от "Къде си, татко?"


Алехандро Фелипе Флорес, незабравимият "Бобчо", разказва какъв е животът му в момента на 19 години.


Алехандро Фелипе е само на 5 години, когато успехът и популярността го изненадват благодарение на неговото участие в хита "Къде си, татко?", история, записана в Аржентина през 2005 година с мексиканската актриса Лици, изиграла негова майка. "Беше наистина забавно да виждаш хора от всички възрасти, които тичат след мен, за да ми искат автографи, да ме докоснат, да се снимат с мен ...", спомня си сега актьорът на 19 години за участието си в тази мелодрама, която обиколи света. 

Това, което малко хора знаят, е, че героят в началото не е бил предназначен за него, защото, когато отишъл на кастинга, те търсели по-голямо дете. "В началото те искаха едно дете на 11 години и аз бях на 5, нямах нищо общо с възрастта, така че ми отказаха да се явя на кастинг, но аз им казах, че моят агент ме е изпратил и затова не отидох на кино този следобед, така че ми позволиха и стана толкова добре, че намалиха възрастта на Бобчо на 6 години", разказва той. 

Въпреки че са минали 14 години откакто даде живот на този незабравим образ, Алехандро Фелипе си спомня сякаш беше вчера всеки детайл и любопитни случки от участието си в този сапунен сериал. "Много ми хареса. Да бъдеш много часове в студиата, беше забавно, защото бях с приятелите си актьори дълго време. Освен това, продукцията ме третира като крал. Беше като игра за мен, но трябваше да се справям добре и с дисциплина, а наградата беше страхотна: всеки на улицата ме поздравяваше и искаше да играе с мен. Всички ме обичаха", спомня си той. Днес актьорът гледа назад и разказва за тази незабравима глава от живота си, която го прави известен в ранна възраст и казва какъв е животът му сега, краткосрочните му планове, както и желанието да се пробва в света на музиката.

- Кой е първият ти спомен, който ти идва наум за теленовелата?
Приятелите, които създадох в Аржентина, където записвахме теленовелата; онези гризачи, които ми даде продукцията "Фрихо" и "Лито"(бел. "Боб" и "Чо"), така ги кръстих и те излязоха в записите като "Алфредо"; игрите между сцените с моите колеги актьори и пътуванията до тези красиви места в Аржентина.

- Колко трудно беше за 5-годишен да научи толкова много текстове и да играе в продължение на часове?
Никога не ми беше трудно, много ми харесваше. Майка ми четеше сценариите, защото още не можех да чета, аз ги запомнях и това не беше проблем, защото имах добра памет благодарение на Бог. Да бъда много часове във форумите, беше забавно, защото бях с приятелите си актьори дълго време. Беше по-добре, отколкото да съм сам в къщата, която ми дадоха в Буенос Айрес с майка ми, защото сестра ми и баща ми останаха в Мексико; въпреки че имах сцени всеки ден и "Дулсе" и "Тоньо" винаги свършваха преди мен, си прекарвах добре, защото продукцията ме третираше като цар. Беше като игра за мен, но трябваше да го направя добре и с дисциплина, а наградата беше страхотна: всички на улицата ме поздравиха и искаха да играят с мен.

- Все още ли сте в контакт с колегите си?
Да, повече с Лици и с Мариана (Дулсе).

- Каква е сегашната ти връзка с Лици?
Отлична. Приятелството продължава. Обичаме се и тази привързаност трае въпреки разстоянието заради нашите ангажименти.

- Какво правеше през последните години?
Не съм спирал да играя. Щастлив съм, че играх Хуан Габриел в юношеския му етап, когато той още беше жив, тъй като той ме избра да изиграя живота му на тази възраст. Играх и в теленовели, сериали, филми. Играя също футбол, исках да се посветя професионално и на това, но за мен беше сложно да отида на турнирите, тъй като записвах, така че сега все още играя, но като аматьор. От миналата година създадох музикална група, наречена Khalí, пеем регетон и имахме представления; вече имаме 5 сингли и имаме няколко гледания в YouTube. Това е друг аспект, който ми харесва много и наистина се радвам, но не оставям актьорството.

- Какъв е сега твоят живот?
Уча, когато имам време, не записвам или нямам репетиции с моята музикална група, отивам в парка, за да играя футбол с приятелите си. 

- Как се определяш?
Аз съм мил млад човек, любител на футбола и сцените; лоялен, искрен, харесвам купоните, спорта, обичам да слушам музика и да чета.

- Какви са бъдещите ти проекти?
Точно сега искам да хвърля всички сили на Кали, моята музикална група. Започваме сега, така че е необходимо повече посвещение. Имам обаче телевизионни проекти като актьор и ако Бог ми позволи, ще ги направя.