петък, 20 юли 2018 г.

Първото впечатление на Елисабет Алварес за Хорхе Салинас: "Не ми допадаше"


Пътищата им се пресякоха преди повече от петнадесет години, макар че в началото Елисабет Алварес не е била очарована от Хорхе Салинас. 


Неочаквано, с течение на времето, талантливият актьор се превърна в любовта на живота й. Тяхната история има доста интересни случки преди да сключат брак през 2011. Заради работата двамата започват да изграждат близост, което позволява на актрисата да открие човешката страна на този, който днес е баща на децата й и който е бил съучастник в най-смелите й мечти. По този начин мнението й за него се променя за един миг и днес тя отвори сърцето си, за да го разкаже.

Елизабет си спомня, че се среща със Салинас, когато пое предизвикателството да участва в "Осмели се да ме забравиш", първата си теленовела. По време на този проект тя забелязва, че отношението на актьора е нещо, което я е притеснявало до известна степен. "Не ми допадна, защото винаги не ми е допадал. Случи се това, че тъй като той беше много чаровен и много сигурен, че "е красив" ... понякога казват, че много хубаво не е на хубаво и това ме шокира ... ", каза Алварес. Убедена в това, което е мислила по онова време, Елисабет се фокусира върху дейностите си, но всичко започнало да има смисъл.

И изглежда, че съдбата вече е била написана, защото, след като приключва ролята си в тази продукция, съвпаденията със Салинас бяха постоянни. Работата им в друга мелодрама ги обединява обратно, макар че тя не беше напълно щастлива от начина, по който се случили нещата. "В "Огън в кръвта" ми казват: "Ще бъдеш с Хорхе Салинас"...", каза актрисата, припомняйки първата си реакция. "Аз казах: " Не, отново този господин, клоун", споделя Елизабет.

В съзнанието на Алварес изникват доста забавни случки от работата си с Хорхе, който също й е споделил своя опит пред камерите. Разбира се, в миналото той винаги се е интересувал от развитието на сегашната си съпруга, която си спомня всяка подробност от случилото се, когато трябваше да записват заедно. "Хорхе е голям актьор. Когато правихме "Пътища на любовта", бях нова и почти всичките ми сцени бяха с него и ми казваше: "Елисабет, не си учила, не си тук, Елисабет" и казваше на режисьора: "Кажете, моля, на актрисата да си направи добре сцената". Той вече беше Хорхе Салинас, а аз бях никой", казва красивата актриса.

След този етап, любовта започна да се появява и Елисабет беше сигурна какво иска: Хорхе веднага заема специално място в сърцето й, което доведе до образуване на семейство. "Дойде частта със съблазняване и частта, където Хорхе се откри и аз не виждам само колега актьор, виждам личността и големия човек. Защото съм убедена, че Хорхе е страхотен човек ...", отново подчерта актрисата, която днес се радва на майчинството и дарява с любов децата си Максима и Лео.