неделя, 12 август 2018 г.

ОФИЦИАЛНО: Дениз Чакър напуска "Без бандити светът е невъзможен"


След три години Дениз Чакър напуска най-хитовия си сериал - "Без бандити светът е невъзможен" (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz)...

Актрисата потвърди зачестилите тези дни спекулации за оттеглянето ѝ от хитовата кримка с официално изявление: "За тези три сезона изживях страхотно приключение! Много обикнах Мерием (героинята ѝ в сериала), научи ме на много неща - най-вече какво е да си майка и какво щастие е майчинството. Сърцето ми гореше заедно с това на Мерием... Щастлива съм, че се появи в живота ми. Сега дойде краят на това голямо приключение! Хиляди благодарности за всеки, който е уважил старанието ми, благодарности и на приятелите ми, които винаги бяха до мен! Ще продължа пътя си без да правя компромиси, както винаги досега. Защото няма нищо по-хубаво от това да си добър човек!"...

Според водещи турски издания Дениз всъщност е уволнена от екипа на "Без бандити светът е невъзможен" заради фриволното си поведение на снимачната площадка, което довело до нежелание от страна на продуцентите да подновят договора ѝ. Новият четвърти сезон на поредицата стартира в Турция след месец в ефира на ATV, като мястото на Чакър ще бъде заето от друга актриса, която да вдъхне живот на нов главен персонаж. Коя ще е тя - предстои да разберем... Следете ни!