събота, 11 август 2018 г.

Ана Бренда разкри тайния проект, в който ще участва


Ана Бренда Контреас празнува ново постижение в кариерата си навръх 16 години кариера. Тя ще участва в известен американски сериал.


Без съмнение, Ана Бренда Контрерас се превърна в любима мексиканска актриса заради харизмата си и прекрасната си игра в големи сапунени опери като "Непростимо", "Необуздано сърце", "Тереса" ​​и "Тази, която не можеше да обича". Също така, тя е работила в телевизионни сериали като "Син демон", "Жени убийци" и "Крайно време", където показа актьорски талант и сега го потвърждава с изненадата, която е подготвила: Ще участва във втория сезон на американския сериал "Династията" (Dynasty)!

Ана Бренда сподели следното по време на интервю: "Много се притеснявам за този проект, но в същото време ме прави щастлива. Те (продуцентите) знаят, че съм направила много теленовели в Мексико и това им хареса, защото знаят, че мога да дам този принос на Династията".

Ана Бренда ще съживи героинята Кристал Флорес и вече един месец се снима в Атланта, Джорджия, показвайки, че е професионалист и силна жена. "Продуцентите на "Династията" се доближиха до мен чрез моя мениджър в САЩ и търсеха испанска актриса за втория сезон. В Мексико Сити снимах първия сезон на "Да обичаш без закони" и изпратих мое видео, хареса им, обадиха ми се и след това бях в Лос Анджелис за нещо, което направих с Google и се срещнахме там. Като цяло направих три проби и накрая мениджърът на канала ме видя и аз получих ролята".

Но от друга страна, тя каза, че да пази тайната за участието си в "Династията" й е причинило известно неудобство, тъй като каналът не й позволявал да говори за нейната роля и вече се е споразумяла с тях, преди втората част на мексиканската сага да бъде потвърдена, но увери, че Хосе Алберто Кастро го е приел добре и са направили всичко, така че героинята й Алехандра Понсе да може да продължи и да записва в наличното време. "Появяваха се статии, че напускам Телевиса, други пишеха, че оставам, а аз не можех да кажа нищо от конфиденциалност. Ще съчетавам записите на двата сериала, преднината е, че има материал, който не се използва за първия сезон и сега ще могат да го включат.

"Династията" е римейк на сапунен сериал, който се излъчва в периода 1981-1989. Това е първият проект на английски език за актрисата, така че това е голяма стъпка към англоезичния пазар. По този начин тя подчерта, че е "щастлива, концентрирана и благодарна" и иска да благодари на Сали Патрик, сценарист на поредицата, че й повярва и й даде ролята. Контрерас ще играе истинската Кристал Флорес, роля, която досега игра Натали Кели, която обяви напускането си от проекта миналия юни. Талантливата изпълнителка е щастлива да бъде част от втория сезон на сериала, който ще се излъчва от 12 октомври по CW и Netflix. 

Тази роля идва точно навреме, за да отбележи 16-годишната си кариера. Актрисата направи дебюта си в света на теленовелите през 2005 г. с участие в успешната мексиканска мелодрама "Любовна бариера". Но преди да стане актриса, тя започва като певица през 2002.

Още от дете Ана Бренда жадуваше две неща: "Исках да бъда на сцената и да "купя" свободата си в живота като жена. Все още имам много да науча и да правя, но искам да се поздравя, че не съм разочаровала това 15-годишно момиче и съм получила свободата си. Все още помня, когато най-добрите ми приятели (които са същите и днес), брат ми и родителите ми ме изпращаха със сълзи на очи на летището и аз не можех друго освен да се усмихвам с толкова много надежда в куфара", спомня си мексиканската актриса.

31-годишната изпълнителка реши, че иска да бъде артист, когато се запозна с изкуството на починалата певица Селена. "Аз бях момиче, но просто исках да се кача на сцената. Тя също беше от Тексас и винаги съм се чувствала идентифицирана със семейната й стойност, нейната визия и нейния голям талант".

Актрисата знае ясно: Хосе Алберто Кастро, с когото работи по успешни телевизионни сериали като "Teресa" (2010) и "Тази, която не можеше да обича" (2011): "Ми даде невероятни възможности, той ме третираше като никой друг и ме кара да се чувствам ценна за проектите му".

Въпреки че е играла важни герои през последното десетилетие, Ана Бренда чувства специална слабост към Марикрус Оливарес от "Необуздано сърце" (2013 г.). Тя й е любимката. 

"Никога не съм изпитвала такова съучастие, приятелство, разбиране и защита, колкото с Иван Санчес, и виждам, че моите колеги поставят върха високо", каза Ана Бренда. И двамата работят заедно в теленовелата "Непростимото" (2015 г.) и до днес са двойка в реалния живот.


"Толкова много анекдоти, толкова много колеги ... Чувствам се толкова щастлива. Толкова много героини, толкова много могъщи жени и велика сила носи голяма отговорност; така че искам да Ви благодаря за всяка проява на любов, всяко писмо, всяко цвете, всеки закупен билет и всяка искрена прегръдка на излизане от театъра или на улицата".