събота, 29 септември 2018 г.

Рейналдо Джанекини: "Законът на любовта" беше много изморителен за мен"


Актьорът сподели, че не се притеснява, че няма добре оформено тяло и каза, че много се наслаждава на почивката си.


Рейналдо Джанекини може да бъде смятан за пример за красота от много хора, но бразилецът твърди, че не отделя много време на тялото си и признава, че яде нездравословно. "Аз нямам рутина, но обичам да се движа, винаги правя нещо, но не търся съвършенство, не съм невротичен, за да имам здраво тяло. Не ми се струва правилно".

Далеч от теленовелите след края на "Законът на любовта" през март 2017 г., Джанекини показва в социалните мрежи снимки от пътуванията си по света. "Имах нужда от време за почивка. Вече бях поискал от "Глобо" това време за почивка след сериала "Законът на любовта", който беше много изморителен за мен. След това започнах да пътувам и да се позабавлявам малко", казва той.

На въпроса как се определя на 45 години, артистът разкрива, че винаги открива нещо ново в себе си. "Трудно ми е да определя себе си, защото се променяме през цялото време. Мисля, че винаги имаме по малко от всичко, така че не можем да съдим, всеки има всичко в себе си", заключи Джанекини.