петък, 28 септември 2018 г.

Джералдин Басан проговори за снимките на Габриел Сото и Ирина Баева


След като излязоха наяве снимки на Габриел Сото и Ирина Баева, наслаждавайки се на романтична разходка по улиците на Бевърли Хилс, Джералдин Басан не остана мълчалива и каза много ясно какво мисли за новата партньорка на бившия й.


На представянето на мюзикъла "Лъжи" в Мексико Джералдин беше обградена от журналисти, които искаха тя да коментира последните новини. Басан беше директна с отговора си, като ясно показа, че никоя от тези снимки не я учуди, както мнозина биха помислили. "Истината е, че не е изненадващо, мисля, че всички го знаеха. Не е част от моята компетентност, аз съм тук, защото всеки път говоря с вас (медиите), но това няма нищо общо с мен ... ", каза тя пред микрофоните на репортерите, които настояваха да узнаят позицията й по този въпрос.

Актрисата се възползваха от възможността да изясни за пореден път, че най-важното нещо за Габриел и за нея е благосъстоянието на дъщерите им, които те се опитват да защитят по всяко време. "Мисля, че добре осъзнаваме това и за нас е важно благополучието на нашите дъщери. Мисля, че Габриел е супер настоятелен човек в тези неща и винаги сме го казвали, в някакъв момент, когато някоя негова половинка ще съжителства с тях, ще бъде добра жена, интелигентна и прилична, същото е и от моя страна", обясни тя.

Джералдин Басан разкри в интервюто, че въпреки че има претенденти, от уважение към нея и към дъщерите й няма да започне връзка, докато не се разведе с Габриел Сото. "Искат ме, но това е решение, което аз взех, аз няма да излизам с никого, няма да имам връзка, докато не бъда разведена, и не само заради мен, но от уважение към дъщерите ми".

По-късно в Туитър Джералдин беше написала съобщение, с което показва какво мисли за Баева.
"Това, което казах, беше ... В момента, в който бащата на дъщерите ми има като половинка добра жена, интелигентна и достойна, ще бъде моментът, в който живее с дъщерите ми. Все още НЕ е така".

Това показва, че Басан смята Баева за "недостойна и лоша жена" и няма да позволи на новата на бившия й да живее с дъщерите й Mирандa и Eлиса. Актрисата заяви категорично, че Ирина е била мотивът, за да поиска развод от Габриел.

Gabriel Soto responde a Geraldine ¡basta de insultar y agredir!Тези думи явно не са се харесали изобщо на мексиканеца, който не се поколеба да защити рускинята. "Очевидно е (добра, достойна и интелигентна). Ирина е учено момиче, говори три езика, има кариера, постигнала е много неща", каза 43-годишният актьор за Баева, която е почти 20 години по-млада от него.


Също така актьорът от "Приятелки и съпернички" изпрати предупредително съобщение на Джералдин. "Аз съм бащата на момичетата и аз също имам право да решавам с кого да съжителстват и с кого не, благополучието на децата ми е над всичко. Стига сте обиждали, стига сте ни унижавали, най-вече щом хората не знаят как стоят нещата", помоли Сото в свое скорошно изявление пред пресата.

tvynovelas

Въпреки че изглеждаше, че бракът им е приключил при добри условия и че всичко е мир и любов, тази размяна на заявления между Джералдин и Габриел показва, че не всичко е идилично, както си мислим. 


В най-новото си видео в Youtube Джералдин казва, че е "по-силна от всякога" и "с желание да правя много проекти, да изям света, да пътувам, да излизам, да науча дъщерите си да бъдат силни жени".