петък, 28 септември 2018 г.

Гретел Валдес призна, че е имала рак


Преди една година актрисата преживява един от най-трагичните моменти в живота си, след като научава, че има рак. 


За най-голяма изненада тя разбира, че има рак на един от пръстите си. "През миналата година имах една рана на пръста, за която наистина никога не ви казах точно какво ми се случи, защото беше силен момент за мен, но това, което се случи с мен, е, че имах рак на пръста", призна Гретел Валдес.

След преодоляването на това заболяване, Гретел каза, че е направила всичко необходимо по това време, но не отрече, че ситуацията й причини несигурност: "Това остана в миналото, така че днес мога да ви го кажа, така че нищо ... знам какво е чувството, знам какво преживяваш, знам страховете, мъката, която човек изживява в този момент, защото е много силна дума, много е силна ситуацията, моето беше едно на милион, никой в ​​моето семейство не страда от това заболяване, нито от страна на майка ми, нито от страна на баща ми, така че беше много лош късмет".

Актрисата разкри как се е борила с ужасната болест. "Отидох направо на онколог, имах операция, изкорениха ми го, направиха имплант на кожата, изведнъж ти казват нещо като "ще премахнем част от кожата ти, ще изгубиш половината пръст", беше много силно и тревожно наистина, страхът ми беше буквално две седмици, докато не дойде времето за операцията. Когато излезнах от операцията, ми беше спокойно".

За нейно спокойствие Гретел се пребори с рака и сега поддържа щастлив, пълноценен и изключително здравословен живот. Мексиканката се наслаждава максимално на всяко изживяване и е много развълнувана от предстоящата си сватба с Лео, швейцарския финансист, за когото се сгоди този юли. Както каза, вече избират датата, а като опции са краят на ноември или началото на декември. Също така разкри, че не са избрали още мястото: "Дали ще е на плажа, или ще е в Керетаро, ние все още не знаем". Това, което вече знае, е дизайнерът, който ще направи роклята й: "Бенито Сантос ще ми я направи, кой е по-добър от него?", завърши актрисата от "Непростимо".