сряда, 10 октомври 2018 г.

Сестрата на Лорена Рохас разказва за първи път как са открили рака на актрисата


Три години и половина от трагичната смърт на обичаната актриса сестра й разкри как се е борила с болестта в продължение на девет години.


Винаги отворена да разкаже историята на сестра си Лорена Рохас по време на битката й срещу рака, която за съжаление загуби през февруари 2015 година, за първи път Майра Рохас разкри как Лорена е научила, че има тази болест. По време на едно от нейните най-скъпи интервюта за програмата "Минутата, която промени моята съдба" на журналиста Густаво Адолфо Инфанте, актрисата разказа как голямата илюзия на сестра й да стане майка я кара да открие какво й има.

lorena-mayra
Рохас си спомня как нейната сестра Лорена, мотивирана от желанието й да изпита чувството да бъде майка, научила, че има рак на гърдата: "Сестра ми искаше да е майка и по онова време нямаше партньор, така че Лорена ми каза: "Ще направя всички необходими проучвания, за да съм напълно наясно, че съм в перфектни условия, за да мога дори да купя конкретни сперматозоиди, защото искам да бъда майка". И тогава докторът каза: "Има нещо, което не ни харесва" и така разбрахме", обясни тя.

Актрисата признава, че след диагнозата на Лорена те са изпитали всякакви чувства: "Ние преминахме през всички цикли, от отричането, гнева, тъгата, приемането и всички процеси бяха трудни за разбиране", казва Майра, която разкрива, че сестра й се изправи пред тази тежка битка в продължение на 9 години.

През цялото това време Майра трябваше да се изправи не само пред болестта на Лорена, но също беше длъжна да се грижи за майка си: "Имаше малко скептицизъм и етап на гледане на майка ми, за да видя как го приема. Изведнъж ми се обаждаше сестра ми и да казваше: "Имам преглед и може би днес няма да напускам територията на болницата, защото се чувствам зле, но не казвай на майка ми", и е трябвало да си мълча, но последният път, когато ми каза да не казвам на майка ни, беше последният й път в болницата".

lorena-mayra2

Отбелязвайки силата на Лорена, Майра припомни смелостта, с която сестра й се изправи пред тази ситуация: "Аз не мога да ти кажа колко болезнено е било, защото аз не я видях сломена и й казах: "Пусни го, моля те!" Последните три седмици, в които ходих в болницата, Лорена носеше морфин, свързана към един апарат и след това излезе необходимият морфин и ... имахме надежда, че всичко ще е по-добре".

Актрисата обясни, че в случая на сестра й, бидейки атакувана от рака на 35-годишна възраст, се оказа много опасно: "За съжаление, когато ракът те атакува много млад, на този пълен етап на възпроизвеждане, е по-опасно, отколкото в други етапи и ракът на гърдата се храни с хормоните ти, ти си на 35 години, така че си представяш..."

Накрая Майра описа етапите, през които е минала сестра й, която месеци преди смъртта си сбъдна мечтата си да бъде майка, осиновявайки Лусиана, която наскоро стана законна дъщеря на Майра Рохас: "Тя нападна първо гърдата, от етап нула стана етап три, след това трябваше да премахне всичко, ганглии, остана там известно време, после атакува костите и за щастие не се разпространи, направи малка дупка в гръдната кост и спря. Тогава, когато нападна черния дроб, нямаше какво повече да направим".

lorena-mayra1