събота, 13 октомври 2018 г.

Дана Гарсия се завръща с нови сили


След двeгодишна почивка, за да се грижи за малкия си син Данте, Дана се завръща със заредени батерии, за да играе във филми, театър и телевизия.


След две години далеч от светлината на прожекторите Дана Гарсия е готова да се изправи пред нови предизвикателства, развълнувана заради големите проекти, които й предстоят, и пълна с илюзии, за да прави едно от нещата, на които най-много се радва още от петгодишна - да играе. Преди няколко седмици колумбийската актриса представи "Malacopa", комедиен филм, който тя записа по-рано тази година, и където изигра Паулина - жена със силен характер и големи амбиции. Освен че това е завръщането й към актьорството след като посвети няколко месеца, за да се грижи за сина си, този филм представлява значителен напредък в кариерата на Гарсия, защото, въпреки че има дълга кариера като актриса, се впусна в киното, малко изпробван формат от нея. Когато говори за сина си, сълзи от еуфория пълнят очите й.

- След почивката, наскоро те видяхме на големия екран с "Malacopa". Какво те привлече към проекта?
Това е история с много контраст и очевидно комедия. Моята героиня е свързана с това, отначало не се разбира добре, докато не започне да се развива. Бях развълнувана и съм много щастлива, че съм част от този филм заедно с големи актьори. Не мислех за това и бях много развълнувана да работя с режисьора Армандо Касас, той е прекрасен като човек и има широка кариера, а съставът наистина го искаше.

- В твоята кариера телевизията и театърът изобилстват. Как реши да работиш във формат, в който не си свикнала?
Обичам го, въпреки че филмовата ми кариера не е толкова широка. Намирам за интересна мистиката, която съществува около създаването на един проект, харесва ми, че има време да се подготвиш, да откриеш, че се правят много записи на една ситуация и какво търси режисьорът. Това ми харесва повече от скоростта на телевизията, тук се създава повече мистика. Без съмнение едно удоволствие, но пред какви предизвикателства се изправих? Бях до истински майстор в киното и исках да съм на висота; възхищавам им се и ги ценя, те са приятни хора, големи професионалисти, и за мен е чест да съм част от екипа.

- Как се подготви за героинята?
Имаше много неща, физически косата ми беше обезцветена и беше лудост. Не бях правила толкова кино, колкото моите колеги, които са по-обучени, но се опитах да бъда много внимателна, за да намеря намерението, което е било желано да се разгледа в историята. Резултатът бавно се получи чрез търсене на това, което стои зад моя характер.

"Харесват ми всички природни ресурси на Мексико, музиката, местата, където можеш да се насладиш със семейството си, да направиш спокоен план. Обичам да пътувам и тук има много за разглеждане. Приятелките ми са мексиканки и обичам да почивам с тях. Тук се чувствам спокойна"

- Какво ти харесва в героинята ти?
Паулина е трудна, тя е дясната ръка на собственика на компанията и тя е убедена, че тя трябва да бъде президент на компанията, но най-накрая наследницата е тази, която заема позицията. Отне й много работа, за да стигне до положението, в което е, и чувства малко неудовлетвореност, защото е много опитна, знаеща, проницателна, аналитична и това е интересно, защото не е отворена книга, придава загадъчност на играта на другите.

- Изживяваш страхотен работен момент ...
Започнах годината с голямо вълнение благодарение на този проект и възобнових кариерата си след почивка от малко повече от две години. Има много интересни планове, така че аз съм благодарна за благословията да се върна да правя това, което обичам. Добре, че се отвориха интересни врати, идвам със запалени двигатели и готови да тръгнат.


"Когато се роди синът ми, станах завършена жена, помогна ми по-добре да разбера моята цел и почувствах отговорността да направя от това човече един стойностен, добър, щастлив човек. Това е истинската любов".

- Какви планове имаш сега?
Не искам да издавам, защото може да не се случи, но ние сме на път да започнем много готин сериал, задава се друг филм и театър. Официално се връщам към живота си, защото заради сина си реших да отсъствам. Идвам с голяма емоция към този нов етап. Също така планирам да направя дублиране, като това, което направих в "Играта на играчките".