събота, 13 октомври 2018 г.

Фабио Асунсао похвали Марина Руи Барбоза


Двамата актьори си партнираха в бразилския хит "Истинска звезда".


Марина Руи Барбоза позира зашеметяващо и доста удобно за юбилейното издание на списание "Joyce Pascowitch" и отпразнува новата си фотосесия в Инстаграм петък, 12 октомври, вечерта.

"Много съм щастлива да бъда корица на годишнината на @revistajp. Благодаря ви за прекрасните снимки, Маурисио Нахас, Kриснa Карвальо за това, че ме държа до 4 часа сутринта, за външния вид и невероятния стайлинг - Флавия Помианоски и Дави Рамос и Joyce Pascowitch за поканата! Агиналдо Силва се погрижи за интервюто, Tаянa Нунес също помагаше за фотографиите и Фабио Aсунсаo (аз съм му голям фен и го обичам!) написа най-красивия текст, който някой е писал за мен! Много любов!", каза Марина, развълнувана.

В интервюто Марина говори за щастието и излагането пред обществеността, особено за това, че е известна още от детството си. "Вярвам, че поне за моето щастие трябва да запазя някои неща. Трябва да има ограничение, не може да правите живота ми риалити шоу", каза Марина, която е омъжена за пилота Шандиньо Неграо.

Фабио Асунсао, в ексклузивен текст за публикацията, се разтапя, когато говори за Марина, с която той работи в "Истинска звезда". "Тя работи всеки ден. Или е по снимки, или по видео, кампания, шоу, постове, теленовели, презентации и още много неща, но винаги е там, с усмивка, която те зарежда".





Наскоро дефилира по модните подиуми на Милано и Париж.


Резултат с изображение за fabio assunção y marina ruy barbosa