четвъртък, 4 октомври 2018 г.

Гретел Валдес обяви кога ще се омъжва


Гретел Валдес вече подготвя сватбата си с Лео.


Въпреки че вече е ясно какво иска за големия ден, все още не е наела нищо. "Аз вече знам, че ще бъде през декември. Вече видях всичко, планирано е, това, което искам, го видях, сега трябва да започна с въпроса за бюджета, дали да поставя това или да го махна, да махна другото, на този етап съм сега, в началото", сподели актрисата от "Непокорен ангел", която ще се довери на Бенито Сантос за сватбената рокля.

Главната героиня от "Амазонките" посочва, че все още не знае дали ще продаде ексклузивните права за сватбата си на някоя медия или ще я сподели по някакъв друг начин със своите последователи. 

"Това е втората ми сватба, така че по-скоро аз ще реша дали искам да я дам на някоя медия или нещо такова, все още не сме го обмислили, но ще видим. Очевидно искам да го споделя с моите фенове, с хората, които ме обичат, с хората, които са близо до мен, но ще видя как ще го направя или с кого", казва тя.

Гретел каза, че ще бъде много селективна със списъка с гости, но признава, че от нейна страна ще има повече хора, отколкото от страна на нейния приятел. "Очевидно имам повече гости, семейството му е в Швейцария, приятелите му са в Швейцария, да - семейството му идва, някои приятели, но е невъзможно всички да дойдат", издава красавицата.