понеделник, 3 декември 2018 г.

Вие пожелахте: Карлос Понсе


На 46 години и с повече от две десетилетия блестяща кариера зад него, Карлос Понсе не се задоволява и търси нови предизвикателства. 


"Не си позволявам да избирам само един път. Харесва ми да изследвам различни клонове на забавлението", казва той. Освен участието си в четвъртия сезон на "Подли камериерки", той озвучава бобъра мариачи в английската версия на филма "Ледена епоха" (Ice Age Collision Course), оглави "Бедната Силвана" и изпълнява заглавната тема на историята, която се казва "Колко хубаво е хубавото" (Qué bonito es lo bonito). 

Резултат с изображение за carlos ponce y karina banda
Нека не забравяме, че последната връзка на Карлос Понсе, която държеше феновете му нащрек, беше с актрисата Химена Дуке. Тя обаче приключи през 2016 г. и оттогава актьорът бе резервиран с личния си живот. Всъщност, една от причините, поради която пуерториканецът реши да не говори за сегашната си връзка с журналистката Карина Банда, беше именно за да се избегнат злонамерени коментари, които биха могли да повлияят на това, което едва започва: "Не го правя за мен, аз го правя заради коментари като "Тази бедна жена не знае къде се забърква..." Тя е изучен журналист. Карина знае какво прави. Не е момиче. Двамата се пазихме един друг, и двамата знаехме, че в един момент ще излезне дали продължаваме и така стана, малко по-рано, отколкото би ни се искало, но това щеше да се случи".

"Беше ми привлякла вниманието с някои неща, които бях видял, и един ден, 14 февруари, виждам снимка в дома на Лили Естефан, където е тя", разказва как е започнала връзката им с помощта на Естефан, техен общ приятел. "Не беше много бързо, забави се малко, но по този начин стана сближаването", добавя Понсе. "Не мисли, че се даде лесно. Имаше няколко месеца на настояване".

Пуерториканският певец и водещ твърди, че споделя много гледни точки с мексиканската журналистка. "Винаги се чувствам щастлив. Карина и аз говорихме, има комуникация и  двамата мислим подобно. Щастието ти се дава от Бог и не можеш да направиш човек щастлив, ако ти не си щастлив. Ясно ми е" - заключава той. "Аз съм щастливец, търся мир. Събуждам се сутрин и благодаря на Бога. Моля се всеки ден. Имам един много благословен живот".

- Представи ни твоя герой от "Бедната Силвана".
Неговото име е Мануел Гаярдо, той е управител на риболовен терминал и баща на четири деца. Овдовява, когато децата са били много малки и се опитва да ги възпитава по най-добрия възможен начин.


- Как е да работиш с Марица Родригес?

Много лесно, тъй като се познаваме добре. Работихме в "Жестока любов" и публиката хареса тази двойка толкова много, макар че тя беше лошата, че поиска в социалните мрежи да повторим.

- А с останалата част от състава?
Обикновено човек иска да пристигне, да работи и да си тръгне, но в този случай не. Мисля, че това е проектът, в който прекарвам по-голямата част от свободното си време с тях: организираме срещи в някой дом или ходим на ресторант, за да гледаме мач. Думата, която ни определя, е дружба.

- Доказателство за това са видеоклиповете, които споделяше в Инстаграм ...
(Смях) За мен е много важно да имам чувство за хумор, аз съм отговорен за правенето на шеги в и извън снимачната площадка. Последните четири проекта на Teлемундо съм ги направил със същия продуцентски екип и те вече ме познават, по някакъв начин им сътруднича, за да имаме гафове в края на теленовелата.

- Можеш ли да ни кажеш някоя тайна от записите?
Уф, беше ни много горещо! Дните са дълги и има много сцени навън и в риболовния терминал, който е пресъздаден в един склад. Маями е един от най-прекрасните градове в света, единственият недостатък е да работиш през лятото или през дъждовния сезон, тъй като има много влажност.

- Беше ли ти трудно да играеш този герой, който е толкова сходен с твоя личен живот?
Да, истината е, че понякога смесваш малко личното с героя си, защото може да докоснеш теми, които са чувствителни за теб. Например, моят герой има 4 деца като мен в реалния ми живот. Аз съм самотен баща, не вдовец като моя герой, но аз съм разделен и с много прилики. Понякога това е голямото предизвикателство. Понякога публиката смята, че е много по-лесно да играеш герой, подобен на теб, но е абсолютно противоположно. Предизвикателството е по-голямо.

- Както героя ти в историята, ти си баща на четири деца.
Да, много се идентифицирам с Мануел. Опитва се да избяга от проблемите, той е щастлив човек, който обича децата си с цялата си душа и ги защитава със зъби и нокти. Въпреки че и двамата прилагаме "това е моята къща и тук аз командвам", когато се опитваме да налагаме норми, той е по-либерален и по-малко предпазващ от мен.

- Смяташ ли, че си строг с децата ти?
Слава Богу, моята бивша съпруга [Вероника Рубио] е много добра в прилагането на дисциплина и аз мога да се правя малко на доброто ченге. Аз съм съвсем приятелски настроен към децата си, въпреки че имам изключения. Трябва да носят добри оценки от училище и по поведенческите въпроси да не са неуважителни или непокорни.

- Децата ти са в тийнейджърските си години, как се справяш?

Джанкарло, на 19 г. Себастиан, на 17г., са зрели деца и незабавно разбират нещата. Не исках да научат нищо на улицата и разговарях с тях за момичета от много ранна възраст. Савана и Сиена, на 16г. са прекрасни, нямат филтър и ми казват абсолютно всичко, защото им вдъхвам доверие. Може би в нормална връзка на дъщеря и баща няма такива разговори.

- Какви са ти отношенията с Телемундо?
Казвам ти ... връзката ми с Телемундо е от преди много години. Има много хора, които според това откъде ме познават, казват дали съм актьор или певец. Любопитното е, че съм бил много малко в теленовели или сериали на испански. Ако не греша, "Бедната Силвана" е моята шеста или седма теленовела. И направих четири от тях с Телемундо, в продължение на няколко десетилетия. Така че имам много добри отношения с Телемундо, които не се изразяват само с актьорски проекти, но и с други.

- Музиката или актьорството е по-важно за теб?
Много ми е трудно да избирам, защото преминавам през етапи. Обичам музиката. Разбирам ли днешния пазар? Абсолютно. Бях далеч от индустрията почти десет години и да мога да пусна албум днес е огромно предизвикателство, защото трябваше да видя Къде отивам? Какво да правя? Какви са сътрудничествата? Да видя всичко това, без да се продавам. Харесва ми градския жанр, регетона, но това, което не ми харесва, е ритъм, който няма текст, който няма никакво усилие. Така че, ако трябва да правя някакъв дует, мога да ти кажа стотици начини, за да намеря нещо прекрасно, въпросът е хората да го приемат.

- Последният ти проект е "Да играеш с огъня" отново с Габи Еспино...
Не мога да говоря много, но това е сериал от десет епизода, сниман в Колумбия, това е съвместна продукция на Teлумундo с Глобo и аз имам много вяра в този проект.

- Имаш много дълга кариера, която започва, когато си бил дете. Как се е развила кариерата ти? И взискателен ли си към работата си?
Изисквам, но го правя заради публиката. Не че съм толкова взискателен със себе си. Уважавам публиката достатъчно, за да импровизирам. Минах през "ах, това не знам как да го правя" и да не съм подготвен на място, изяде ме това "чудовище" ... Това ми се случи и научих много добър урок, затова се опитвам да се инструктирам колкото е възможно повече, всеки път, когато ще направя нещо ново. Да се ​​науча и да не проявявам неуважение към потребителя.

- Озвучавал си няколко анимации като "Рио" и "Ледена епоха". Можеш ли да ни разкажеш за преживяването?
Това е сложно, но забавно. Има много игра, има няколко начина да се прави анимация, дори някои продукции, като "Рио", има малки камери и се рисува по-късно. Така че реакциите на актьора, който озвучава гласа, да са съгласувани. Но анимациите често приличат на актьора. Но друг път има рисунка и ти казват, че това си ти и да се опиташ да създадеш глас.