четвъртък, 27 декември 2018 г.

Актриса от "Моя сладка Валентина" представи жената, в която е влюбена


Актрисата от теленовелата "Моя сладка Валентина" и една от обичаните венецуелски млади актриси използва официалния си профил в Инстаграм, за да посвети емоционално послание на своята партньорка, известна писателка. И двете празнуваха любовта.


Преди да празнува Коледа 2018, Марианела Гонсалес пусна трогателно послание за човека, който открадна сърцето й. Тя е запомнена с участието си в хит теленовели като "Моя сладка Валентина", "Карисима", "Шеметната Анастасия" и др.

Гонсалес представи своята партньорка, талантливата писателка Амалия Андраде, която е автор на книгата "Човек винаги сменя любовта на живота си". Звездата от венецуелските сапунени опери сподели романтична снимка, на която можем да я видим облечена в бяло и да целува приятелката си. Към нея пусна следното описание:


"И днес аз празнувам всяко преживяване, всеки спомен, всяко падане и всяко прераждане, празнувам това, което бях, това, което съм днес, това, което нямах, което имам сега и което ще дойде. Празнувам, че нищо не може да ме спре нито да ме затвори и ще отида където искам, празнувам всеки човек, дошъл в живота ми, онези, които са го напуснали, и тези, които все още са до мен. И днес повече от всякога пия за теб".

В отговор на поста, направен от Марианела Гонсалес, писателката Амалия Андраде отговори така: "Когато сме заедно, всички да казват: "Карамба, тези момичета наистина се обичат".

Талантливите венецуелки получиха подкрепата на своите последователи и поздравления за обявяването на любовните им отношения.