сряда, 12 декември 2018 г.

Джия Манек: "Не съжалявам, че напуснах "Остани с мен"!"


Джия Манек, която стана известна с ролята на Гопи в хитовия романтичен сериал "Остани с мен", го напуска през 2012 година - две години след старта му в Индия.

Въпреки огромния успех на поредицата, Джия решава да се включи в риалити шоу по конкурентен канал. 

Канал Star TV, който излъчва "Остани с мен", са разочаровани от Джия, че е нарушила договора и е напуснала сериала. "Договорът ми със Star TV гласеше, че 25 дни трява да снимам "Остани с мен", другите 5 дни от месеца са ми свободни. Когато ме избраха да участвам в танцувално риалити предаване, обясних на продуцентите на "Остани с мен", че участието ми в танцувалното предаване няма да попречи на снимките на сериала. Те обаче не искаха и да чуят. Не искам да навлизам в детайли, но бях пред нервен срив. Посетих и психиатър, който ме информира, че напрежението може да доведе до депресия, а депресията до кома. Здравето ми е по-важно.", обяснява Джия.

Джия бе попитана дали съжалява, че е напуснала "Остани с мен", а отговорът на актрисата, бе: "Изобщо! Напротив, с напускането на сериала, успях да открия и други свои качества, за които не бях подозирала.."