понеделник, 18 февруари 2019 г.

Ингрид Марц очаква...


Актрисата разкри дали очаква момче, или момиче...


В шестия месец от бременността Ингрид Марц и нейният съпруг Родриго Луке разбраха щастливата новина за пола на бебето си.

Нямаше нищо по-красиво за Ингрид Марц и Родриго Луке от това да научат, че ще станат родители, но друг голям подарък беше да разберат, че бебето, което чакат, е момиче. Откакто Ингрид и Родриго сключиха брак преди две години, техният план беше да станат родители, но с цялото това желание се оказва, че те все още не са избрали името на дъщеря им, която ще се появи на този свят в края на май. 

- Как се чувствате, знаейки, че ще имате момиче?
Ингрид: Вече бяхме щастливи да знаем, че ще имаме бебе, и сме благодарни заради факта, че ще сме родители, но те винаги казват, че момичето е светлината на очите на бащата и най-добрата приятелка в живота на майката, така че мисля, че е красива новина ... Мисля, че ако беше момче, щях да кажа същото, ние сме много благословени и щастливи.
Родриго: Това, че ще бъде момиче ме кара да се вълнувам много, защото те са много привързани към бащите си. Харесва ми това, защото ще искам винаги да я имам с мен и ще я глезя много, но не толкова, че да я разлигавя. Тя вече е моята принцеса.


- Мислили ли сте за името?
И: Не, трябва да седнем и да поговорим по въпроса с имената, за да кажем: "Това е!" Това е изключително трудно решение, защото чувствам, че името отразява твоята личност, дали ще бъдеш тормозен, или не, как ще му казваш ... Наистина, когато даваш име на бебето, това е супер важно решение.

- Ингрид, какво ще кажеш за това да кръстиш бебето с твоето име?
Не ми харесва името ми, никога не съм го харесвала. Ако ми бяха казали, когато се родих: "Ще се наричаш Ингрид", щях да плача много. Мисля, че това е много силно име, чувствам, че няма нищо общо с моята личност, освен ако Родри не каже другояче (смее се).


- Как ти казва Родриго на галено?
Рана (Жаба) казва, че имам лице на жаба и той е убеден в това.

- Но една хубава малка жаба...
И: И хората ми казват "Гуера", Maрц, в много отношения, но почти никой не ми казва Ингрид.

- Как се обръщате към бебето?
И: Така, бебе, и аз много плача, когато говоря с него, не знам защо много се разчувствам, хормоните ме правят луда!


- Изглеждаш много добре, Ингрид, колко си наддала?
Пет и половина килограма и очакват да кача още. Наистина аз ям всичко, което поставят пред мен без проблем, но винаги съм била слаба, винаги съм имала добър метаболизъм, винаги съм яла здравословни неща, защото ги харесвам. Аз наистина обичам зеленчуци, салати, сьомга ... това е, което жадувам. Също така оценявам, че не качвам толкова много, защото имам пет операции на коленете си, имам проблем със седалищния нерв и дискова херния. Трябва да го вземам леко, защото след известно време болката може да бъде огромна, така че теглото ми помогна да се чувствам добре и да правя малко упражнение. Първите три месеца бяха интензивни и сега навлизаме в нормален етап.

- Стаята на бебето готова ли е?
И: Не, нищо, дадоха ни много хубави подаръци. Мисля, че сме много странни (смее се). Е, сега, когато знаем, че е момиче, ще се активираме. Първият подарък, който получихме, беше чифт обувки, тъкани в сини цветове, които една леля ми даде, а аз й купих малки ботуши с плюш вътре, защото съм много зиморничава и ги избрах точно като тези, които имам.

- Искате ли по-голямо семейство?
И: Да, бихме искали да имаме две деца, а Родриго вече почти слага датата, но аз казвам: "Чакай, това е заето! Не можеш да го направиш точно сега."

- Значи искате да нямат голяма разлика?
И: Би било добре, но както казвам: "Всичко в живота е стъпка по стъпка. Първо ще имаме това бебе и след като то е тук, можем да говорим за второто."