четвъртък, 9 януари 2020 г.

За обратите, любовта и детето си - истинският живот на Буура Гюлсой


Буура Гюлсой е турски актьор, познат на българските зрители от сериалите "Дъщеря ми", "Любов от втори опит", "Север Юг", "Пепел от рози" и "Незабравима".

Атрактивният актьор Буура Гюлсой привлича вниманието след като пресъздава образа на Толга в "Незабравима".

"Винаги съм искал да бъда актьор. Изявявах се няколко години в театъра, но не бях популярен сред телевизионната аудитория. Конукренцията е огромна, а в Турция има твърде много артисти, които очакват да получат дори малък ангажимент. Беше невероятен шанс, че ме избраха за ролята на Толга в "Незабравима". Сериалът откри огромни възможности пред мен. Продуцентите харесаха играта ми и ме поканиха да изиграя Вурал в "Пепел от рози". Следващият ми проект "Север Юг" постигна невероятен успех и ме утвърди като качествен актьор. Ще запомня "Незабравима" като повратна продукция за кариерата ми", споделя Гюлсой. 
Буура е роден на 22-и февруари 1982 г. в Анкара. След като завършва гимназия, заминава за Кипър, където изучава архитектура в университета. След завръщането си се отдава на хобитата си - фотография и графичен дизайн. Впоследствие учи киноизкуство по образователен проект на ООН и започва да снима късометражни филми. Участва в международни конкурси и печели множество награди за работата си. Става един от основателите на Филмото сдружение в Кипър. През 2007 г. заминава за Истанбул, където започва да се изявява като театрален актьор. Скоро получава второстепенни роли, като противоречивият образ на Вурал от "Пепел от рози" го превръща в звезда и му спечелва централната роля на Гюней в "Север Юг". 

По време на участието си в "Пепел от рози" той се жени за колежката си Бурджу Кара. Бракът им продължава година и завършва с развод през 2012 г. Според слуховете в Турция причината е връзката на Буура с актрисата Селен Сойдер ("Сезони на любовта"), която е Мис Турция 2007 г. 

На 25 септември 2018 г. Буура сключи брак за втори път на пищна церемония в бутиков хотел в истанбулския квартал Шиле. В присъствието на 100 гости актьорът размени клетва за вярност с красивата Нилюфер Гюрбоз - дъщеря на известен футболист, с която има романтична връзка от четири години. На сватбата им присъстват едни от най-ярките звезди на турския шоубизнес, сред които Йозге Йозпиринчджи (Зейнеп от "Любов от втори опит"), Бурак Ямантюрк, Биркан Сокуллу, Селин Шекерджи (Асу от "Дъщеря ми"), Серхат Теоман (Джемал от "Дъщеря ми", Синан от "Майка"). На 12 април 2019 г. се ражда и първородният им син, когото кръщават Джем. (ТВ Сага)