събота, 23 май 2020 г.

Мелиса Аслъ Памук: "Някои жени са психопати"


Мелиса Аслъ, красивата антагонистка от хитовия сериал "Черна любов", е категорична: "Очарова ме! Това е един от любимите ми сериали"...

Мелиса Аслъ Памук от "Черна любов" признава, че Асу е любимата й героиня: "Позволи ми да се влюбя в това, което правя".

За талантливата 29-годишна актриса Асу има "добро оправдание" за всичко, което е направила, тъй като "беше влюбена". "Тя искаше да запази любовта си. Някои жени може да са психопати. Да запази любовта си бе нейната цел в живота", подчерта моделката.

Теленовелас: Мелиса Аслъ Памук говори за половинката на Бурак ...

"Наистина ми хареса да изпълня тази героиня. Дори да я виждаме като психопат, тя има уязвима страна. Наистина беше страхотно да играя всички тези нюанси в една героиня, защото тя действаше по един начин с Кемал и Нихан и по друг с баща си или брат си Емир", добави тя.

Въпреки че може не изглежда така, Мелиса призна, че има много общи неща с героинята си, започвайки от начина, по който се шегува. "Това е нещо от мен, което успях да допринеса за сериала. Също и начинът, по който се изразява... Тя винаги говори с наистина спокоен тон за всичко, което прави, такава съм и аз в реалния живот. Ако искаш да ме слушаш, слушай ме - не е нужно да крещя или да говоря по-силно, за да ме чуват", сподели Аслъ, която има повече от 3 милиона последователи в Инстаграм.

Актрисата говори и за опита си в "Мис Вселена" - конкурс, в който участва през 2011 г., след като спечели титлата "Мис Турция", провел се в Бразилия. "Беше невероятно. За първи път посетих Бразилия заедно с 98 красиви жени, които приличаха на богини. Бяха три прекрасни седмици. Не се чувствах като на състезание, беше страхотно преживяване и просто исках да се наслаждавам на всеки миг. Беше невероятно. Не очаквах да стана "Мис Турция", затова отиването ми на "Мис Вселена" беше невероятно", каза Мелиса, която се надява да успее да играе повече отрицателни роли в кариерата си.

Miss Universe 2011 Evening Gown: Preliminary Competition (With ...

"Харесвам ролята на доброто момиче в телевизията, но не всички сме ангели в реалния живот. Всички носим маска, която показва различна наша страна - различна от тази, която показваме у дома. Смятам, че една роля е по-истинска, когато персонажът е лош и добър едновременно", заяви актрисата, която има многообещаващо бъдеще в турската телевизия.

Очаквайте скоро Мелиса Аслъ в "Ирония на съдбата" по bTV!

Melisa Asli de Amor eterno: "Asu es mi personaje favorito, el que me permitió enamorarme de lo que hago"