събота, 23 май 2020 г.

NOVA излъчи 500-ния епизод на "Намери ме" - до финала остават


Тази седмица NOVA излъчи оригиналния епизод 500 от хитовата драматична поредица "Намери ме"!

По повод юбилейната серия, снимана и излъчена в Турция през март месец 2017 г., екипът на мелодрамата организира парти на снимачната площадка, на което е разрязана и торта. 

Видео от репортажа на Kanal 7, в което актьорите отправят своите пожелания за рождения ден на "Намери ме" и споделят интересни случки от "кухнята" на сериала, може да видите по-долу с автоматизиран превод на български език.

Въпреки че си пожелават поне още 500 епизода, по ирония на съдбата, само няколко месеца по-късно актьорите масово решават да напуснат "Намери ме", с изключение единствено на Изабела Дамла Гювенилир и Селин Сезгин, за чиито персонажи - Елиф и Мелек, животът започва отначало в ново имение.

В края на лятото, когато NOVA ще излъчи финала на трети сезон, зрителите у нас предстои да се разделят с редица любими герои, сред които Арзу, Юмит, Зейнеб, Селим, Юсуф, Гонджа, Асуман, Джевахир, Еркут, Инджи и други, като за някои от тях краят ще е трагичен.

В България предстоят да бъдат показани последните два сезона от "Намери ме" - четвърти и пети, като до финала в ефира на NOVA остават още близо 500 оригинални епизода (общият брой серии е 940) - тоест, още толкова, колкото са излъчени до момента (още 2 години).