събота, 1 август 2020 г.

Габриела Вергара от "Амазонките": "Дъщерите ми не знаят с какво се занимавам"


Развълнувана да запише история от родната си Венецуела и заобиколена от страхотни актьори.

Габриела Вергара, злодейката на "Амазонките", се грижи толкова много за личния си живот, че
дъщерите й близначки Алесандра и Емилиана, на 11 години, все още не знаят, че майка им е сапунена звезда.

Венецуелската актриса призна, че тя и бащата на момичетата (чието име не иска да разкрие) са много ревниви към личния живот на малките момичета.

- Габи, дебютира в Телевиса с "Амазонките", която е история от Венецуела...

Да! Мисля, че това е благословение от Бога, защото оригиналът на тази история е на Сесар Мигел Рондон, който е писател и журналист, на който много се възхищавам. Това е наистина успешна история, идва от ръката на продуцента Салвадор Мехия, с отличен актьорски състав и отличен технически екип. Връщам се в Мексико, в страната, на която дължа толкова много и на най-голямата компания. За мен е благословия да се свържа отново с територии, с които бях загубила контакт.

- Какво ще кажеш за колегите ти?
Бях заобиколена от страхотни актьори като Гийермо Гарсия Канту, Жаклин Андере, Виктория Руфо, Сесар Евора, Рене Касадос. Получавах уроци всеки ден и имах щастието да се срещна отново с Андрес Паласиос, който е страхотен приятел, освен Дана Гарсия, с която бях в Колумбия, а също и да се запозная с нови поколения.

- Как стигна до "Амазонките"?
Живея в Маями и там правех пиесата "Моята латино гей сватба", забавна комедия. Получих обаждане в четвъртък и трябваше да пътувам до Мексико на следващия понеделник и същия ден останах! Така беше, защото Бог го искаше. Не лъжа, преди бях в тази компания и бях направила 1553 прослушвания и по някаква причина не се получи. Винаги съм вярвала, че ако се случи, ще бъде в момента, когато Бог счете за подходящо, за да създаде пространство в хармония с Вселената. И така се случи, без дори да моля.

- Как се справи с момичетата?
Накараха ме да страдам, защото трябваше да оправя хиляда неща за дъщерите си, които бяха в средата на учебната година, но си заслужаваше усилията. Вече не мога да пътувам с тях както преди и стабилността им е важна. Поканата бе само за теленовелата, аз нямам ексклузивност и не сме говорили и за други неща. Така че няма план да се преместя окончателно, защото няма нищо сигурно. Таткото го оставих сам и се справи страхотно. Моите момичета са щастливи, вкъщи, с тяхната рутина.

- Момичетата знаят ли, че мама е актриса?
Те знаят, че работя, но не знаят какво. Част от това да защитя детството на дъщерите ми е ревниво да пазя какво гледат и достъпа им до медиите. В интерес на информацията, родителите пренебрегват детството, въображението и красивите неща, които децата трябва да имат. Не ми е интересно, че те мислят за новинарски предавания, смърт, отвличания, защото така или иначе ще дойде този етап, неизбежно е, но докато мога да им давам пространство, в което да култивират ума и сърцето си с добри неща, аз ще го направя.

- Кога ще им кажеш?
Когато дойде времето, ще седна с тях и ще обясня нещата, които се случват, но не сега. И истината е, че трябва да правя интензивни героини и дъщерите ми не са в състояние да разберат дали мама плаче или убива, или прави лоши неща. Докато продължават да ми казват, че искат еднорог за рождения си ден и все още не са сигурни дали съществува, или не, аз няма да изясня тяхната измислена реалност, като им казвам дали тяхната мама играе, или не. Това, за което се грижа, е, че каквото и да правя, някой ден те ще го видят и затова искам да правя неща, за които съм сигурна, че ще успея да седна и да им ги обясня.