понеделник, 14 септември 2020 г.

Споделено от теленовелите: Любов и ревност


Това е рубриката, където реалността превъзхожда измислицата - "Споделено от теленовелите"...

Освен че са красиви, успешни и много обичани от публиката, Уилям Леви и Ерик Елиас имат и нещо друго общо: и двамата станаха известни преди 17 години в риалити шоуто "Изпълнители от теленовели" (Protagonistas de novela), което се излъчи по Teлeмундo през 2003 г. В това риалити шоу, в което 12 участници се състезаваха помежду си, за да постигнат мечтата си да станат актьори и да могат да участват в теленовела на Teлeмундo, Леви и Елиас съвпаднаха с американската актриса Елисабет Гутиерес. Всъщност именно в тази програма се появи любовната история между кубинския сърцеразбивач и мексикано-американската красавица.
Близката връзка между Елисабет и Елиас по време на риалитито се превърна в постоянен обект на спорове между Уилям и Ерик, тъй като главният герой на успешни теленовели като "Единствено ти" не гледаше с добри очи мексиканския актьор, когато се обръщаше към приятелката му. "Казвам ти мъж на мъж, не искам да се приближаваш до нея, защото знам, че я харесваш, и не заради нея, а от уважение към мен", каза Леви в една от дискусиите, които имаха. "Да, имаше съперничество, търкане там, но винаги беше много повърхностно. Бяхме затворени в студио, така че имаше търкания", призна екранният Армандо.

Кармен Виялобос и Грегорио Перния са едни от най-обичаните екранни двойки и страстната целувка, която си подариха извън снимачната площадка на "Краят на рая" като подарък за всички фенове на двойката Каталина и Тити, които не бяха доволни от финала на успешната сага на Teлeмундo, разбуни духовете. Мнозина не сметнаха за редна тази целувка и за липса на уважение към съпруга на Кармен - Себастиан Кайседо. "Има хора, които не го разбират, има хора, които вярват, че записите вече са приключили и се питат защо го правят. Разбирам го перфектно, тъй като и аз съм актьор, така че когато Кармен ми се обади, не да иска разрешението ми, а да ме консултира, аз й казах: "Любов моя, направи го спокойно, разбирам", увери колумбийският актьор Себастиан Кайседо. След 11-годишна връзка, ако нещо не липсва във връзката, която Кармен и Себастиан са изградили, това е доверието.
"Не са само 11 години връзка, но вече имаме 20-годишна кариера, така че когато тя ми се обади, й казвам, че няма проблем", повтори той. "Знам за коя жена съм се оженил и съм сигурен в себе си", заяви той. Ето това е любов!

Когато един артист играе, че е влюбен, трябва да влезе в образ и да повярва, че наистина обича персонажа, с който споделя сцената. Разбира се, нормално е когато приключат да снимат, актьорите да забравят какво чувстват героите им в сюжета на теленовелата, но понякога за един актьор е трудно да различи фантазията от реалността, още повече и след толкова целувки пред камерата, така че романс, който е измислен, може да се превърне в реална връзка в живота.

Една любов, която премина от измислена в реална, е тази между Габриел Порас и Соня Смит. Докато Соня пази строго личния си живот и не обича да говори за него, Габриел няма такъв проблем и разказа всеки детайл, относно как се е зародила любовта им на снимачната площадка на теленовелата "Винаги ще те помня". Ето какво споделиха и двамата:
Соня Смит: "Когато се запознавахме в началото всички актьори, той ми се стори много приятен". Соня си спомня момента, в който, включително и Уилям Леви, Елисабет Гутиерес и Марта Хулия, са седнали заедно за първи път на една от работните маси и въпреки че Соня е видяла Порас, за нея не е било любов от пръв поглед. "Той е голям чаровник, много интелигентен, кара ме да се смея, стимулира ме психически, има всички качества."
Габриел Порас бил поразен, когато я е видял за първи път: "Боже мой, това е един ангел, защото е с много светла кожа. Но след като я опознаеш като човешко същество е страхотна. Много чувствително и спокойно момиче". Габриел преминава през скандален етап от живота си, когато е сантиментално обвързан с актрисата Лис Гаярдо (от "Амазонките") и е започнал едновременно с това връзка с Итати Канторал. "С Итати бяхме цяла една година." Докато на Габриел Соня му е харесала от първия момент, не му е било лесно да я покори. "Това се случи към края на проекта. Соня не се даде лесно, накара ме да използвам всичките си оръжия. Беше тъжна заради нещо, заради някакъв спор, отложено пътуване и нещо такова. Търсех нещо, видях списанието "Нешънъл Джеографик", разлистих го в търсене на нещо, за да я утеша и намерих една снимка с чернокожо австралийско аборигенче. Дадох й снимката и й казах: "Виж, това сме ти и аз, ти си ядосана и не искаш да те целунат, но аз искам да те целуна". На Соня й е допаднал начинът, по който я е отчуждил от проблемите й и я е накарал да се усмихне. Двамата се целуват на снимачната площадка, но целувките извън нея не идват веднага. За да я покори, той я поканил на танц, защото това е велико оръжие при съблазняването. "Излезнахме да танцуваме всички, танцувахме салса, тя е страстна, позволява да се докосваме един друг, гледахме от един мост вечерта, небето, беше романтично и дойде първата целувка." Соня не разкрива детайли относно романтичната сцена, тя е по-резервирана, докато Габриел е отворен за тези неща и се гордее с това. "Излизахме две години и след това се оженихме". За съжаление двамата се разведоха и всеки тръгна по своя път.

Говорейки за любов, родила се на снимачната площадка, не може да не споменем случилото се между Айлин Мухика и Габриел Валенсуела, когато играеха любовници в теленовелата "Горките родители на богатите деца". Страстта в измислицата премина екрана и почти веднага след като започнаха да излизат, тя забременя от него. След време двамата се ожениха, но лошото е, че когато са започнали връзката си, той е бил все още с актрисата Кати Барбери. Ето какво споделят двете за Габриел:
Кати: "Не познавам никакъв Габриел (смее се). Познавам Елмер, не Габриел." Кати посочва, че истинското име на бившия й е Елмер, не Габриел, и се запознава с него, когато се снимат заедно в колумбийската теленовела "Белегът на желанието". След 2-годишна връзка той попада в състава на "Горките родители на богатите деца" - теленовела, в която не само си сменя името на Габриел, но също сменя Кати Барбери за Айлин Мухика. "Вярвах в половинката си, защото смятам, че всички заслужаваме доверие и уважение", заявява Кати. Тя обвинява Габриел, че й е изневерил с Айлин, дори, че я е ограбил с около 10 хиляди долара, които му е дала, за да си плати минивана. Габриел винаги е отричал това. Айлин уверява, че когато е започнала връзката си с него, той й е казал, че вече е бил приключил с предишната.
Айлин: "Първата сцена, която снимахме заедно, беше сцена с целувка и за мен тогава той бе както всеки друг актьор. Не почувствах нищо странно, нищо различно." В тази сцена тя не е изпитала нищо към него, но той е бил доста привлечен от нея. "Много се изпотихме, той ми каза: "Влюбен съм в теб...", а аз му отвърнах: "Остави ме, трябва да работим." Но когато някой ти каже "Обичам те" и започвам да се влюбвам... аз, аз се влюбих и смятам, че никой няма вина." За да се защити от обвиненията за изневяра и кражба на Кати, Габриел обръща нещата и заявява, че тя, не той, му е сложила рога. Според него, тя го е направила с екранния си партньор в "Доня Барбара" - Арап Бетке. Възмутена, тя категорично опровергава това. Кати: "Бях обвинена, това не е вярно. Беше мотив за много спорове и проблеми и след това, това обвинение стана обществено достояние, което е абсолютна липса на уважение".

В нормалния живот когато няма много химия между две жени, може да се появи голямо съперничество. И когато враждуващите жени са актриси, трябва да се виждат всеки ден на снимачните площадки, нещата могат да се усложнят повече. Такъв е бил случаят с Адриана Фонсека и Джералдин Басан на записите на теленовелата "Под юздите на любовта". Изглежда причината за спора е била любовта на Габриел Сото, който в реалния живот започва връзка с Джералдин, а в измислената история е партньор на Адриана, с която си дават много страстни целувки и имат доста романтични сцени.
Адриана: "Джералдин и аз имахме много малко взаимодействие в сцените. Всички актьори съжителствахме, защото всички бяхме в един лагер. Не разбирам какво й стана." По коридорите на студиото се говорило, че има две актриси, които не се понасят. В едно интервю Джералдин обвинява колежката си, че е арогантна и казва, че Адриана я е нарекла грозница. В отговор на това, Адриана дава друго интервю, в което споменава, че Джералдин търси публичност на нейн гръб.
Адриана: "Много ме учуди, когато прочетох интервюто й, че съм носила лоши вибрации, че тя се опитвала да се доближи до мен, че аз не знам си какво... Мисля, че нещата са много зле интерпретирани, защото аз бях половинката на Габриел в теленовелата. Имахме много романтични сцени и не знаех, че между тях има нещо от известно време, че тя го обича, не би могло да се различи измислицата от реалността". Също така се е говорило, че между Адриана и Габриел е имало романс, което тя категорично отрича. "Наистина не знам Джералдин за какво се притеснява. Да, имахме много романтични сцени, голяма химия има между нас, трябваше да сме много сплотени, защото режисьорите ни помолиха". Месеци след теленовелата, двамата обявиха връзката си и появата на дъщеря им. Ето какво мисли и Джералдин по въпроса: "Невинаги е възможно да имаш добри отношения с колегите ти. Проблемът е, че не си мълча много, това е." Но любовта на Габриел Сото има ли нещо общо с това съперничество? Адриана усещала, че Джералдин била много ревнива. Но Джералдин мисли по-различно и иска да стане ясно, че проблемите й с Адриана не са породени от ревност към Габриел. "Представи си, изобщо не е и това, че не бях в главната двойка. За щастие, нямах реплики, но тя се опитваше да накара другите да не говорят с мен. Стояха настрана, имаха си планове и не ме каниха. Случваха се странни неща..."