вторник, 24 юли 2012 г.

Себастиан Сурита: "Правил съм лудории от любов"

Както изглежда, тази година е благоприятна за почитателите на латиноамериканските сериали. Имаме възможността да гледаме както премиерни теленовели, между които "В името на любовта", "Хамелеони", "Рафаела", "Моят грях", "Горките родители на богати деца", скоро предстоящите "Някой те наблюдава", "Призракът на Елена" и "Аурора", така и едни от най-обичаните ни сериали, а именно "Трима братя, три сестри". С размяна на роли, слухове за акциденти и други се свързва "В името на любовта".


Страх от грип: 
През април 2009 г. Мексико бе застрашен от грип "А", причинил много смърт. Сред предпазните мерки, властите посъветваха употребата на стерилни маски, за да избягват прекия контакт. В теленовелата "В името на любовта" всички я носеха и сцените с целувки временно бяха премахнати. 


Незабравим момент: 
Оливия Бусио (Диана/Гуделия) си спомня с много обич за сцената, в която героинята й се е напила от ревност: "Трябва да съм го направила много добре, тъй като дори майка ми ме попита дали наистина съм пила. Казах й, че бях изпила само чаша сок от грозде." 


По-специални актьори: 
Лусиано, първородният син на Летисия, който страда от синдром на Даун, участваше като син на Моника (Рехина Рохас). Брат му Карло се появяваше с него в някои моменти. Когато не записват сцени, Наталия Есперон (Лус) носи гуменетки и спортен панталон, а Алисън Лос обича да си похапва чипс, както и партньора й, Себастиан, само че с чили. Оливия Бусио и Магда Гусман са големи приятелки. 


Ето какво споделиха трима от актьорите: 
Мексиканецът Себастиан Сурита би искал да срещне момиче, което да го изненада. Успехът се усмихна на този рус чаровник със сини очи. Неговото "нахлуване" в теленовелите преди четири години стана с главната роля във "В името на любовта" и опитния пират в новата версия на "Непокорно сърце", който се снимаше в неговата страна. С това той показа своите умения и си спечели собствено име. "Публиката вече не ме възприема като сина на Умберто Сурита и Кристиан Бах", уверява той. Ето какво сподели още той:


- Какви прилики имаш с героя си? 
- Емилиано е непринуден, честен, почтителен и цени много приятелството. Идентифицирам се с тези ценности, които са основни и които сме загубили. Струва ни все повече да се жертваме за тях. 


- Правил ли си лудории в името на любовта? 
- Разбира се. Кой не е пътувал за един ден, за да прекара и 5 минути с любимия човек. 


- И какво търсиш в любимата? 
- Да ме изненадва. Когато сме малки, ни впечатляват най-простите неща, въпреки това, зависи как сме израстнали, губим чувствителността. Най-хубавото от това да си имаш половинка е да откриваш затънтените места с нея. 


Себастиан сподели, че връзката му с Артуро Пениче (отец Хуан) в сериала е била отлична, както и с Виктор Камара (Орландо). Предприемчив като баща си, има музикална група ("Surrealm") и собствена продуцентска къща ("Addiction House"). 
Мексиканката Алисън Лос е познала една от лошите страни на известността. Споделя, че актьорската игра не й е харесвала, когато е била на 10 години. Скоро навършила пълнолетие, тази Лъвица (родена е на 11 август), която се определя като ентусиастка и перфекционистка, ни разказва за семейството си и за първия си диск като солистка: 


- Родителите ти се развеждат, когато си малка още. Как ти се отрази? 
- Струваше ми много да го възприема, но малко по малко го направих. Сега знам, че е било по-добре за едно семейство при дадени обстоятелства. Родителите ми са чудесни по отделно, обичам ги. 


- Покрай развода имаше полемика, говореше се, че баща ти те е малтретирал, въпреки че той го отрече. 
- В света на шоубизнеса винаги има слухове без капка основа, жалко е, че има хора без скрупули, способни да измислят каквото и да е, за да постигнат целите си. И лошото е, че не осъзнават как могат да въздействат на хората, които замесват. Слуховете много са ни наранили мен и семейството ми. 


- Героинята ти във "В името на любовта" се влюбва в три много различни момчета. Какъв би бил идеалният за Алисън Лос? 
- Ох. Бих избрала нежността на Иняки (Луис Ача), зрелостта и позитивното излъчване на Габриел (Ерик Елиас) и великодушието и вниманието на Емилиано (Себастиан Сурита). 


- С кой се разбираше най-добре? 
- И с тримата, но с Луис също станахме приятели. Алисън и Алтаир Харабо (Ромина) са добри приятелки, откакто работиха заедно в "По дяволите красавците" (в главните роли Алисън Лос и Еухенио Силер). 


Зорайда Гомес - актрисата мечтае да изиграе агент на FBI. Лицето й може би ви е познато от хитовия сериал "Непокорните", с ролята си на потайната Лухан, но до започването на "В името на любовта" е изминала много път в създаването на образи. Започнала е на пет годинки и това й е позволило да развие кариерата си в киното, театъра и телевизията. 


- Какво те доближава и с както се различаваш от твоята героиня? 
- И двете сме искрени, винаги казвам каквото мисля. Също така имам добра приятелка, на която й споделям тайните си. Но не бих застанала зад един грубиян, който не ме обича както постъпва тя с Херман (Фердинандо Валенсиа). 


- Страдала ли си от несподелена любов?
- За щастие - не, но ако се натъкна на някой грубиян? Преди не ме интересуваше, но сега - да. По-взискателна съм и не търся само физически красив. 


- Как прекарваш свободното си време? 
- Обичам да пътувам с раница на рамо. Една от последните ми дестинации беше Чиапас, в Мексико, с една приятелка. Преди това бях в Щатите, за да науча английски. Също яздя кон и ходя на игрището да стрелям. Много добър стрелец съм. Няма приятел, но твърди,че има много претенденти. Заедно с брат си Елеасар Гомес са играли заедно в "Непокорните" и "Лола, имало едно време..." (Lola, érase una vez).