сряда, 13 януари 2016 г.

Вие пожелахте: Лусеро

Лусеро излъчва светлина, намира се в хармония със самата себе си и днес, повече от всякога, я виждаме като господарка на собствения си живот.


 Над 30 години Лусеро работеше в Телевиса, но през 2014 сключи договор с Телемундо за риалитито "Аз съм артистът" ("Yo soy el artista") и се очаква тази година да играе в "Неукротимата" ("La Indomable"). Самата мексиканка споделя, че не е сменила продуцентската си къща, а просто започна ново приключение. "Свободна съм", уверява. Само една свободна жена може да се усмихва като нея.

 Лусеро винаги разчита на подкрепата на семейството си, децата си Хосе Мануел и Лусерито, на половинката си Мишел Кури, с когото са успели да държат връзката си извън прожекторите.

- Лусеро, казваш го и се вижда: щастлива си... но как го постигаш?
Когато тичаш в един маратон, не може да гледаш кой е до теб или зад теб. Може да паднеш и така да не постигнеш целта си. Понякога чувам неща за себе си, които не са верни, но днес след 35-годишна кариера, не си давам време да изяснявам или отричам слухове.

- Предпочиташ да запазиш мълчание?
Научила съм, че ако си лоялна към себе си и не вредиш на никого, всичко ще се получи добре. Не обичам да коментирам живота на никого.

- Коя е най-голямата лъжа, която си чула за себе си в последните години?
Че съм отнела работата и парите на други артисти! За какво да правя това на този етап от кариерата ми? Първо, нямам нужда от това и второ, не съм такава. Това е срещу принципите ми. За щастие, съм заобиколена от приятни и мили хора и съм в хармония със себе си, спокойна, доволна.


- Ти триумфира в живота с твоите деца, нали?
Не обичам да говоря много за тях, но се гордея с тях. Хосе Мануел на 14г. и Лусерито на 11г. блестят толкова много... Всеки ден полагат усилия в детското им съревнование. В училище не са децата на еди-кой си. Техният триуф няма общо с парите, а с усилията им.


- И те гордеят ли се с майка им?
Горди са от успехите ми, но не по цял ден се интересуват от работата ми. Харесва им, когато ме видят по халат, защото знаят, че този ден ще съм си вкъщи. Въпреки това, вече разбират, че работата ми отнема много време навън. Това не ми пречи да знам вкусовете и нуждите им. Понякога си предлагам да съм по-строга майка, но децата ми са толкова внимателни и добри. Не го казвам, защото са мои деца! Когато ги награждават в училище заради тяхната цялостност и ценностите им, за мен това е най-голямата награда. Те ме учат всеки ден, те са моите учители.

- Как се чувстваш ти сега?
Пълноценна и щастлива.

- Какво ти носи връзката ти с Мишел?
Спокойствие, невероятно щастие. Това ме кара да се чувствам много добре с мен самата.

- Разбира ли работата ти?
Напълно. Не обичам да говоря много на тази тема. Предпочитам да си замълча, за да не ме разберат погрешно и да запазя личните си неща. За личния ми живот също се казват хиляди лъжи, като че съм сама и травмирана.

- Ще има ли сватба?
Не сме го планували. Веднъж бях омъжена и бях щастлива в брака си, но и двамата сме по-щастливи без сватба. Спомням си една фраза: "Тъй като съм много щастлива, затова не се омъжвам". Нещата се правят от любов, а не по задължение.

- Искаш ли още деца?
Не искам да се омъжвам отново нито да имам още деца. Като малка си мислех: "Ще кажа на Бог да ми даде две деца: първо, едно момче и след три години, едно момиче". Стана и съм много благодарна.

- Децата ти мислят ли да стават актьори?
Не знам или поне не са ми го казали още, но синът ми умее да свири на барабани, занимава се с пиано и има много добър слух. Засега музиката му е хоби. Дъщеря ми знае всички актуални песни наизуст. Честно казано, не искам да стават актьори, защото тази кариера изисква големи саможертви. Но все пак те ще решат на какво ще се посветят, а аз ще ги подкрепя напълно.

- Разкажи ни за тях...
Знаете ли, че дори те още нямат телефони и не защото не съм им купила, а защото те не са искали, нямат нужда от това. Това е хубаво, защото означава, че се занимават с други неща. Разбира се, че им се карам, когато се държат зле, излизаме на кино, а ако останем вкъщи, гледаме филм или мач и ядем пица. Хосе Мануел е за Барса, Лусерито също, но тя предпочита да танцува и пее по цял ден у дома.


- Кой е най-верният ти съветник?
Сърцето и инстинктът ми. Вътрешният ти глас не те мами. Винаги съм била заобиколена от хора, които ме обичат: семейството ми и приятелите ми, които са малко, но пък истински. Когато имам да вземам важно решение, се консултирам и слушам, но крайното решение го вземам сама.

- Поддържаш ли връзка с бившия ти съпруг?
Разбира се. И двамата знаем, че сме обвързани за цял живот с нашите съкровища. Уважаваме се и децата виждат, че родителите им се разбират добре, въпреки че са разделени.

- Много се говореше за напускането ти на Телевиса и хората се питаха какво е станало. Какво стана?
Хората винаги са си мислили, че имам ексклузивен договор с Телевиса, а всъщност не е така. Много от проектите ми съм направила с Телевиса и им се насладих много, както и те. Аз съм свободна и хубавото е, че мога да избирам какво искам да правя. Телемундо ми предложи да водя "Аз съм артистът" ("Yo soy el artista"), което продължи три месеца, и ми се стори доста интересно.

- Какво ти липсва?
Мисля, че много. Вярно е, че имам много хубави неща и като личност имам любовта на хора, които аз обичам също. 40-те години ми донесоха нещо много хубаво. Постигнах повече, отколкото съм мечтала. От малка мечтаех да бъда артист, да изразявам чувствата си, било то пеейки или играейки. Никога не съм си мислила, че с това ще изкарвам пари, ще ми искат автографи и снимки или ще се появят тези странни неща като социалните мрежи и ще имам последователи. Не исках да седя на едно място. Винаги ще бъда отворена към нови неща. Не искам да се оттеглям от теленовелите, от пеенето, искам да живея, да усещам... Обичам да си почивам, ваканциите, да се радвам на децата си, на хората си, на моята любов.



Хосе Мануел за майка си: 'Госпожице, вие май сте объркали телефона или майка ми, защото мама не умее да готви супичка... Тя е артист и не умее да готви'.


- Обичаш ли да готвиш?
Изобщо и вкъщи го знаят много добре това. Мога само да накисна мюслито за закуска. Не мога да готвя. Не знам дали това ме прави лоша жена или ужасна майка, но не обичам да готвя.

- Ще те видим ли в теленовела скоро?
Винаги съм отворена към теленовелите, те ме свързват с моята публика. Надявам се тази година да играя отново.

- Какво мислиш за твоите фенове #Лусеринас?
Винаго го казвам, че съм им много благодарна. Страшни са. Те са еин свят, създаден в социалните мрежи, по-близо са до мен. Благодаря Ви! Изпитвам някаква специална любов.