четвъртък, 31 март 2016 г.

Уилям Леви посети родната Куба


В последните дни Уилям Леви е в Куба. Доказателство за това са десетките му снимки от там, споделени в социалните мрежи.

Поводът за посещението е делова среща с двама кубински артисти - Йомил и Ел Дани. Актьорът се възползва от отварянето на границите, за да посети родината си. Красавецът признава, че изпитвал "смесени чувства" и разказва интересна случка на феновете си в Инстаграм...

"Разхождайки се из Хавана срещнах тази жена да пуши кубинска пура. Не можах да се сдържа да не й направя снимка. Моментът, мястото и изражението казват повече от хиляди думи. Когато я снимах, ме погледна със същия поглед като този на снимката. Без да спира да се радва на вкуса и аромата на пурата, ме попита: "От коя страна си?". Казах й с усмивка: "От Куба". Отговори ми: "Слушай, не съм момиче, голяма съм". Засмях се и й отвърнах: "Кълна се, че съм от Куба". Тогава ми каза: "Тогава защо ме снимаш? На турист ли се правиш?". Ха-ха, не можах да се сдържа. Докато се смяхме, едно от децата, което беше до нея, й подшушна: "Бабо, това е Уилям Леви". Тази жена спря, погледна ме отблизо и ме прегърна, целуна ме, както само една баба умее. Накрая си поговорихме... Снимахме се всички заедно - ще споделя снимката по-късно".
Минути по-късно актьорът сподели фотоса с трите деца и героинята от трогателната история, отново с пура в ръка: "Това е снимката, която си направихме след това".


Леви е пребивавал в Куба до петнадесет годишнина възраст. "От Куба с любов... Щастлив съм да се върна!".