събота, 19 октомври 2019 г.

Само една актриса е карала Рафаел Амая да става нервен и да греши по време на записи и това е...


Известният мексикански актьор е работил с много актриси през шестте сезона на успешния супер сериал на Teлeмундo "Господарят на небесата", но само една успя да го изнерви на снимачната площадка, до степен да го накара да се поти и да прави грешки по време на записите.


Тази актриса не е друга, а Марица Родригес, която се присъедини към актьорския състав през четвъртия сезон. "Спомням си първия ден, когато трябваше да записвам с Рафа, той ме видя и си казах: "той е нервен, нервен е", спомня си актрисата от "Бедната Силвана".

И освен, че беше актриса с дълга кариера, Марица беше съпруга на Джошуа Минц, който по това време беше висш изпълнителен директор на Teлeмундo. "Той ме виждаше като очевидно актриса с тежест, актриса от дълго време, но освен това бях приятелката, партньорката и също съпругата на Джошуа", казва оттеглилата се актриса.

Марица си помислила в началото, че нервността на Амая се дължала на това, че бил първият им работен ден, затова изненадата й била още по-голяма, когато дните минавали и тя виждала, че актьорът продължавал да е толкова нервен, колкото в началото, всеки път щом записвал сцена с нея.

"Минаха три месеца и той беше същият. Казах "Боже мой". Този човек се потеше, той грешеше. И когато дойдоха любовните ни сцени, целуването, страстта той стана свръх нервен", казва Родригес.

Свързано изображение

"Спомням си, че режисьорът говори с мен и му казах: "не се тревожи за мен, за мен това е част от сцената и работа, говори с него. И говорих с него и казах: "миличък, забрави го". Той ми каза: "Извинявай, извинявай, продукцията ни защитава". И му казах: "Продукцията ни защитава, така че да го направим много хубаво и всичко". И аз се погрижих за него: "Рафа, чакай, не ходи там". Изглеждах като пазачка."

Днес Марица признава, че и двамата умират от смях всеки път, когато си спомнят тези моменти. "Виждаме се и можем да умрем от смях. Беше много смешно", казва Родригес.