петък, 15 май 2020 г.

Вие пожелахте: Карлос Феро


Отначало е бил убеден, че неговата професия ще бъде инженерството, но после искал нещо повече от това. 


Дебютира през 2006 г. с малка роля в "Непокорните", по-късно участва в "Eвa Луна". Учил се е при две големи актриси - Патрисия Рейес Спиндола и Адриана Бараса, бил е в кръжок по актьорство на Телемундо, направил е кастинг и игра в "Дявол с ангелско сърце". В Мексико започва с малки роли, а първата му голяма възможност идва с "Че те обичам, обичам те" с Ливия Брито. След като спечели награда за най-добър поддържащ актьор през 2018 г. за "Поддавам се на изкушението" и участва в "Железният прокурор", Карлос Феро оглави "Майката на шампиона" с Африка Савала и "Избраните" със Сара Малдонадо. Режисира музикални клипове.

В личен план имаше дълга връзка с по-голямата от него актриса Марисол дел Олмо. Самият той обаче признава, че откакто направи теленовелата "Поддавам се на изкушението" (Caer en tentación) (2017-2018), не е имал сериозна приятелка.

- Започна много малък, участвайки в няколко епизода от теленовелите. Наистина ли те влечеше?
В началото не. Завърших "Биологични науки" и една сутрин станах и казах на майка си, че искам да разказвам истории. И ето ме тук. Сега вече ме влече.

- Как дойде актьорството?
Това не беше моя идея. Изучавах режисура и продукция, но един ден актрисата и преподавател Адриана Бараса ми каза: "Трябва да си пред камерата". Тя ме насърчи и ето ме тук.

- Участва в третия сезон на "Непокорните". Какво помниш?
Беше много забавно.

- "Поддавам се на изкушението" постигна голям успех...
Този проект беше като подарък от живота. Утвърди ме като актьор, бях щастлив, че съм част от него. Тази роля бе напълно различна от всичко, което бях правил. 

- Трудно ли ти беше да изиграеш толкова реален герой?
Да, защото "Поддавам се на изкушението" има друг език - от продукцията, кадрите, осветлението, режисьорите... Това се отразява и дава различно съдържание на публиката.

- Горещите сцени в теленовелата не липсват... Свикна ли да се снимаш полугол?
Не, много съм срамежлив, трудно ми да снимам такива сцени. 

- Какво те привлече в "Майката на шампиона"?
Най-вече фактът, че ще работя с деца - това е нещо, което има много магия. С тяхната енергия снимачната площадка се изпълва и е много забавно, въпреки че трябва да бъдеш търпелив с тях (смее се). Това е много благородна история. Главният герой иска да бъде футболист, а майка му прави възможно да сбъдне тази мечта.

- Замислял ли си се да се посветиш на този спорт?
Да, разбира се. Като дете, като всички деца в Мексико, исках да бъда футболист и сбъднах мечтата си с този герой. Нямах възможност да вървя по този път, защото майка ми поиска да уча. Но всички мексиканци носим футбола в кръвта си.

- Говори се, че славата малко те е главозамаела...
Изобщо. Хората, които ме познават, знаят какъв съм. Тези неща винаги се случват, просто празни приказки. Но е добре, че те коментират, лошо би било, ако не казваха нищо.

- Кое е общото ти качество с Марио, героя ти в "Избраните" (Los elegidos)?
Марио има нещо много любопитно, което е ценността на семейството, това е неговата супер сила, как държи хората си сплотени, как им помага. Той разказва бели лъжи, но за доброто на всички. Това е мил, много хубав герой, който печели сърцата на хората.

- Какви бяха отношенията ти със Сара Малдонадо? 
Нормални, пристигнахме, запознахме се, четенията започнаха и всичко протече естествено. Оставяш героите да поемат по пътя, който трябва да поемат, и така се появява всичко. Стъпка по стъпка се появява химията, съучастието на колегите.

- Познаваше ли я преди?
Не, нямах удоволствието да се познавам с нея.

- В този сериал си супер татко, събуди ли в теб бащинския инстинкт?
Да и много ми хареса да работя с детето, което играеше ролята на моя син (Максимилиано Урибе). Така че един ден ще направя моето (смее се). Но все още не, това ще бъде след време. Но обичам много децата.

- Какви жени предпочиташ?
Харесвам малко по-големи, може би на 30 и повече, които се смеят, имат добро чувство за хумор, които се смеят дори на лошото. Мисля, че смехът прави живота толкова лек, да не приемаме нещата толкова лично и толкова директно, това те спасява от много спорове, много конфликти в теб самия. Отворен съм за любов.

- Кое е най-екстремното, което си правил в живота?
Живях три месеца сам в къща на плажа.

- Твоята перфектна среща е...
Суши, кино и много смях.