петък, 15 май 2020 г.

Гьокберк Демирджи: "Йозге Яъз (Рейхан) ще ми липсва много" (ИНТЕРВЮ)


Гьокберк Демирджи е един от най-популярните актьори в момента в Турция. С превъплъщението си на Емир в хитовия сериал "Обещание", който се излъчва и в българския ефир, 30-годишният красавец печели сърцата на зрителите от четири континента. Прочетете какво сподели Гьокберк в последното си интервю за турската преса.

В интернет има малко информация за биографията Ви. Кой всъщност е Гьокберк Демирджи?
Роден съм на 20 октомври 1989 г. в Измит в семейство на баща военен и майка домакиня. Имам брат, разликата ни е 6 години. От малък съм любител на животните, а в детските си години бях запален и по спорта. През 2011 г. завърших военната си служба във Ван.

Как избрахте актьорската професия?
Предложиха ми епизодична роля в един сериал, като договорката бе за няколко сцени. Прозвуча ми като добра идея и си казах "защо не"... много спонтанно. Беше забавно и много ми хареса, открих нещо различно за себе си. Успях да се превъплътя в ролята, а и бързо запаметявах сценария. Пожелах да продължа и ето ме днес...

В момента играете главна роля в един от най-гледаните сериали в Турция - "Обещание". Славата плаши ли Ви?
Не мисля, че славата е страшна, за да се плаша. Човек първо трябва да се страхува от самия себе си. Колкото до въпроса - не, не се уплаших, направих най-доброто от себе си. Не искам да излиза, че съм разчитал само на късмета, тъй като в действителност положих много усилия.

"Обещание" е първият проект, в който публиката Ви прие с огромни обятия...
"Обещание" е много специален проект за мен. Имах голям късмет с този сериал и благодаря на Бог за шанса, който ми даде. С колегите, които мога да нарека и мои приятели, сме в голяма хармония и това се вижда на екрана. Ние не просто играем, а преживяваме тази история.

За разлика от повечето други турски сериали, които вървят веднъж седмично, "Обещание" се излъчва всеки ден. Как се справяте с темпото при заснемането на епизодите?
Наистина е твърде натоварено. Но като истински професионалисти ни се налага правим жертви - семейство, дом, сън... Всяка работа има своите трудности, няма как.

Турция е в извънредно положение заради коронавируса. Много сериали бяха отложени, но "Обещание" остана на екран с нови епизоди. Какви предпазни мерки предприехте на снимачната площадка?
В действителност си направихме крактка почивка по време на пика и след това приключихме сезона, макар и по-рано от предвиденото заради пандемията. При дневните сериали е задължително всеки ден да си на снимачната площадка, тъй като се дават по 5 епизода на седмица. Благодарение на това, че имахме заснет материал занапред, излъчването продължи, докато бяхме вкъщи под карантина.

Емир е един от най-популярните персонажи от турските сериали в момента. Как приемате отзивите от феновете за актьорската си игра?
Зрителите ни приемат като членове на техните семейства, изживяват заедно с нас всяка сцена, намират част от себе си в героите. Всекидневно виждам любовта на почитателите и съм изключително щастлив.

Зрителите са очаровани от химията между Рейхан и Емир и тяхната любовта история. Каква е причината тази двойка да бъде толкова успешна?
Освен да направим всичко възможно в чисто актьорски аспект, с Йозге (Рейхан) дадохме много и от себе си, за да изглеждаме достоверно на малкия екран. Раздадохме се с душите си.

Йозге Яъз взе решение да напусне "Обещание" след края на втория сезон. Какъв ще бъде пътят на Емир след Рейхан? Как ще се развие историята? 
Да, за съжаление, е така! Тепърва ще трябва да свиквам с отсъствието на Йозге. Ще ми липсва много! Но това е работа, в края на краищата. Едно нещо свършва, друго започва... Сигурен съм, че предстои много труден период за Емир, чака ни тежка драма. Но от друга страна животът продължава и е пълен с изненади. Да видим какво ще покаже времето...

Спомняте ли си най-незабравимия си ден на снимачната площадка на "Обещание"?
Повярвайте ми, всеки ден е красив, специален и незабравим! Пълно приключение...

Предприехте важна стъпка в кариерата си с "Обещание". Планирате ли да се включите в нови проекти или зрителите ще продължат да Ви гледат само като Емир?
"Обещание" ми отвори много врати. Но всяко нещо е с времето си - все някога и този сериал ще приключи. Надявам се в бъдеще да се включа в проекти, които биха ме отвели по-далеч. Но засега продължавам в третия сезон отново като Емир (смее се).

Какви са целите Ви?
В професионален план - кариерата ми да се развива успешно. Нищо не е гарантирано, никой не може да види пътя си занапред. Но се надявам с правилните стъпки, точните хора и проекти да остана в тази професия, която обичам.

Кои са трите неща, от които не можете да се откажете?
Семейството ми, спокойният живот, истината и... антиките - нека са 4 (усмихва се)!

Какво бихте пожелали на феновете си по целия свят?
Пожелавам на всички здраве! В тези трудни дни трябва да отделяме повече време на близките си и да не пренебрегваме здравето си. Животът си струва да се живее!

 



Йозге Яъз се сбогува с Рейхан и екипа на "Обещание"