петък, 16 юли 2021 г.

Хосе Рон за трудностите по време на записите на "Подарен живот", за елиминираните сцени и за работата с Ева Седеньо

Красавецът се е превърнал в своеобразен Крал за Телевиса, тъй като всичко, до което се докосне, го превръща в злато, или това, което е в неговия случай - всеки проект, в който се съгласи да участва, го превръща в успех.

Хосе Рон не сбърка, когато коментира, че е сигурен, че теленовелата "Подарен живот" ще докосне много сърца. "Темата е сурова, силна и докосва най-чувствителните струни." Тази теленовела се снимаше с пълна пара, когато, заради пандемията, точно 15 дни преди да завършат проекта, всичко спря и не се знаеше дали записите ще продължат. След месеци на изолация всички се върнаха във форумите на Телевиса, но имаше промяна в историята - доста сцени с целувки и прегръдки бяха елиминирани.

Дете на разведени родители, търпението е големият спътник на Хосе Рон от 19-годишна възраст, когато напуска Гуадалахара и заминава за Мексико Сити в преследване на мечтите си. Актьорството и музиката са големите му страсти.

- "Подарен живот" има сложна, трудна история...
- Напълно, всяка история, която влезе в живота ми, има още едно зрънце трудност, в този случай тя докосва много силни струни с историята на дете, което има левкемия, има рак, където персонажът ми дори не знае, че има син... Когато осъзнава, че е негов биологичен баща, животът му се променя напълно, той е много чувствителен. Тук основното е емоционалният проблем, трябва да спася живота на детето, това е много уязвима история.

- Какво е да работиш с дете актьор?
- Децата ни учат на толкова много, емоционалната им гъвкавост е възхитителна, не се интересуват от нищо, нямат нищо против да се направят на глупаци, магически неща се случиха... Това е урок да видим как те приемат нещата толкова спокойно, Лео (Нико) е невероятен, той е ангел, много мил, чувствителен, направихме страхотен екип.

- Кои са най-трудните неща, с които трябва да се справиш във форума съгласно правилата на новото "нормално"?
- Мисля, че най-сложното нещо е да свикнеш да използваш маската, защото трябваше да я използваме през цялото време, само я махахме, за да записваме. Дори за да влезем във фирмата, трябваше да сме с маска, ако не, не ни пускат.

- Беше ли те страх през първия ден от записите?
- Не, никога не съм се страхувал, а напротив, бях развълнуван да се върна и да завърша проекта, който бяхме оставили недовършен. Беше много приятно да се върна, липсваха ми колегите ми и завръщането беше много хубаво.

- Как се справяше с въпроса за прегръдките и целувките по време на записите?
- Да, трябваше да променим начина на монтиране на сцените, имаше сцени, при които прегръдка, целувка или нещо друго е оправдано, но трябваше да ги премахнем; много от нашите режисьори оставиха на нас да решим дали да се прегърнем или целунем, за по-голямо наше спокойствие. Стори ми се много добре и мерките от страна на продукцията винаги са били невероятни.

- Смяташ ли, че историите ще се приемат добре от зрителите, ако се изключат целувките и прегръдките?
- Разбира се, че те са важни, те са част от мелодрамата, от историята, но това, което ни засегна, беше много малко. Голяма част от теленовелата вече беше записана и това не ни засегна много, но проект без целувки и прегръдки, разбира се, няма да бъде същият.

- Какъв e балансът ти след главната роля в теленовелата "Подарен живот"?
- Много съм щастлив, много благодарен, щастлив с всички резултати, за всичко, което постигнахме, за приемането на този проект от публиката, също и за урока, това е характер, който изискваше много от мен, история, която всеки ден изискваше много от мен, и съм много доволен от всичко постигнато.

- Какво харесваш най-много и какво не харесваш в Педро?
- Всичко много ми харесваше, нямаше нещо, което да ми е неприятно, да ме кара да се чувствам неспокойно. Така че мога да кажа, че всичко ми хареса, бях много доволен от този герой.

- Как се работи с Ева Седеньо?
- Беше невероятно да работя с Ева, тя е отличен колега... не знаете какво желание е вложила в героинята си, нейната отдаденост, нейната всеотдайност, нейния начин на обединяване, начина, по който тя пое своя характер. Проектът беше наистина забавен. Прекарах си невероятно с нея. Създадохме много красива химия, добра работна хармония, всичко беше много готино, много, много, много е приятно да работя с нея и мисля, че това също се отрази на екрана, да се разбираш с партньора си винаги е много добре и ми хареса да работя с Ева.

- Как получи предложението да участваш в "Руби"?
- Чрез моята пиарка, тя ми каза, че ме търсят, че искат да играя персонажа на Алехандро Карденас, първоначално не исках да играя този герой, защото тъкмо бях играл боксьор в "Ринго" и не знам, исках да направя нещо различно от лекар по това време, но в "Руби" беше важно съдържанието, всичко, което се случваше с героите, промените, които имаха, много човешки характери, много чувствителни и всичко това ме привлече и реших да се включа в този проект и съм много благодарен за поканата и възможността. 

- Имаше ли възможност да гледаш версията, направена от Барбара Мори?
- Не, когато го направиха, бях в Школата на Телевиса, учех, така че нямаше как да го гледам, очевидно всички знаехме за какво става въпрос в тази история, но предпочетох да не я гледам.

- Какво мислиш за концепцията за създаване на тези класически сериали във формат от 25 серии?
- Мисля, че е още едно предложение за зрителите, които преди това не са имали възможност да видят тези истории, очевидно има разлика, защото хората, които пък са ги гледали, след това ги сравняват. Виждам го като още едно предложение и в крайна сметка зрителите имат последната дума.

- Как се чувстваше в компанията на Камила Соди?
- Чувствах се много добре, беше чудесно да работя с Камила, с която сме от едно поколение и не се бяхме виждали от Школата. Беше много хубаво, че се срещнахме отново и мисля, че това също ни даде увереност, която ни помогна по определен начин за историята и героите, защото имаха доста страстни сцени. Имам много хубави спомени, страхотно преживяване и също така пожелавам на Камилита най-доброто във всичко, което й предстои.

- Разкажи ни за "Бездушната", най-новата ти теленовела...
- Моят герой е Рафаел и ще ви накара да се влюбите. Описвам го като благороден, трудолюбив мъж, влюбен в приятелката си, чийто живот се променя, когато среща Фернанда Линарес (Ливия Брито). През историята ще трябва да избира между двете си големи любови. Рафа живее напрегнати моменти, може би най-голямата битка ще започне с баща си Октавио Тоскано (Едуардо Сантамарина), защото и двамата се интересуват от Фернанда. Въпреки че тя се влюбва в Рафа, Октавио се влюбва в нея и иска да я спечели.

- Кога реши да станеш актьор и как разбра, че имаш данни за това?
- Винаги ми е харесвало, откакто се помня. В колежа започнах да се занимавам с това съзнателно. Вдъхнови ме актьорът Едуардо Паломо с героя си Хуан де Диабло в "Диво сърце". Мисля, че това ме накара да стана актьор.

- Какъв герой би искал да изиграеш?
- Много са, но по-скоро се фокусирам не върху персонажа, а върху историята. Има много истории, които бих искал да разкажа на хората, с голямо послание - това е супер важно за мен. 

- Кое е най-хубавото, което ти се е случвало в живота?
- Братята ми. Бях единствено дете до 8-годишна възраст и когато се родиха братята ми (Даниел, Алехандро и Хулио), бяха едни от най-хубавите моменти в живота ми.

- Ако не беше актьор, с какво щеше да се занимаваш?
- Бих искал да бъда футболист.

- В "Ринго" и "Подарен живот" играеш баща. Как се чувстваш в този тип роли?
- Въпреки че за трети и четвърти път играя баща, винаги е много хубаво да го правя, тъй като те прави по-чувствителен и уязвим в много неща.

- Често споделяш снимки с твоите кучета. Каква част в живота ти заемат те?
- Те са моят живот! Обичам кучетата. Те са ми всичко, наистина са ми като деца.

- Сърцето ти има ли си господарка?
- Все още не, щастлив съм сам. Обичам да съм сам. Преди приключвах една връзка и започвах друга, сега си давам време да бъда сам със себе си, със семейството си и кучетата си. Това, че нямам половинка, не означава, че не съм щастлив. Прекарвам си много добре, когато се появи точният човек, ще бъда най-щастливият човек.

Освен участието си в теленовелата "Бездушната", чиито записи са към края, Хосе Рон дебютира като барабанист с музикалната си група Koktel със сингъл, който излезе на 7 юли.