петък, 16 юни 2023 г.

Клаудия Мартин за тежкия развод, за отношенията си със Себастиан Рули и за трудностите в "Богатите също плачат"

"Богатите също плачат" бележи преди и сега в личния и професионалния живот на Клаудия Мартин. 

От една страна, тя се справи повече от добре с предизвикателството да изиграе един незабравим за милиони зрители по целия свят персонаж. Освен че плени зрителите с третата си главна роля, тя се оказва и най-важната в кариерата й досега. От друга страна, записите на теленовелата й дадоха шанс да излекува сърцето си и да срещне отново любовта след неуспешния си първи брак. Клаудия се влюбва в актьора Уго Каталан, който също играе в тази история, и тя прави първата стъпка. Красавицата от Оахака се чувства щастлива, благодарна и уверява, че не бърза във връзката си.

Какво означава за теб да оглавяваш "Богатите също плачат"?
Откакто разбрах, че ще се прави тази история, за която винаги съм мечтала, се изпълних с надежда. Мариана е прекрасен образ, тя влезе в живота ми в момент, когато не го очаквах. Когато ми казаха, че са ме избрали след кастинга, бях много развълнувана, достави ми голяма радост и удовлетворение. В началото бях нервна. Голямо предизвикателство е, не мога да отрека, но и голяма възможност. Както казвам, героите ни избират и в този случай Мариана ме избра. Мариана е супер честна, винаги се опитва да се усмихва въпреки несгодите, защото преживява трагедия след трагедия, но върви напред. Мисля, че тя е чудесен пример за това каква е жената днес - страда, но се възстановява. Тя има много силен характер и най-красивото е това, че не губи своята същност. Много съм благодарна на продукцията, че ми повериха този емблематичен образ, чувствам се голяма късметлийка. Мариана е светло, прозрачно и чисто същество, което живее за другите. Целият й живот се променя радикално, когато среща семейство Салватиера, но се случва и обратното: тя идва в живота им, за да ги промени напълно. Мариана представлява светлина.

- Какво ще запазиш от "Богатите също плачат"?
- Това е проект, който ми донесе много хубави неща, донесе ми лично и професионално удовлетворение. От първия момент знаех, че е много амбициозен проект и че ще изисква целия ми талант и физическа и умствена енергия. Аз се радвам за себе си и за целия екип, защото приключихме успешно и се хареса на публиката. Имам смесени чувства: от една страна, чувствам носталгия, а от друга - радост, защото зрителят го хареса.

- Какво научи от Мариана?
Най-важното е никога да не губя вяра. В началото на историята тя остава без работа, без дом, без семейство и винаги е била с гордо вдигната глава, тя никога не губеше усмивката си, въпреки всичко. След това, във втория етап, никога не изгуби вяра, че ще намери сина си. Това беше основният урок: никога не губете вяра. Трябва да вярвате, че винаги има светлина в края на тунела.

- Такава ли си в реалния живот? Винаги ли се усмихваш? 
Да, Мариана дойде да ми потвърди това. Няколко пъти, когато изглеждах уморена след 15 часа записи, режисьорът ми казваше: "Клау, никога не губи вяра" и това ме караше да осъзная, че бях на снимачната площадка, правейки това, което обичам най-много: да играя, и че имах отговорността да дам всичко от себе си, защото ми се довериха за тази история. Затова дадох всичко и това ми помогна и ме накара да почувствам отново колко специална и емблематична беше героинята за зрителите.

- Какво те кара да плачеш?
Аз съм много чувствителна. Когато бях малка, се чудех защо плача за всичко: ако се изнервя, плача; ако се ядосам, плача... Всичко ме разплакваше! Една от бабите ми е много сантиментална, че чак плаче от радост. Мисля, че го наследих от нея и това ме прави много щастлива. В реалния живот всичко може да ме разплаче. Преди го смятах за нещо негативно, но след това порастваш и разбираш, че за тази професия е добре да си толкова чувствителна.

- Лесно ли ти беше да плачеш в теленовелата? 
(Смях) Да! А трябваше да плача много. 

- След като страда толкова с Мариана, би ли искала да бъдеш злодейка и да раздаваш шамари? 
(Смях.) Не знам за шамари, но за мен е важно да търся различни героини, пълна противоположност една от друга.

- Какво е да работиш със Себастиан Рули?
Себастиан е голям професионалист с дългогодишен опит. За мен е чест да работя с него. Създадохме много хармонична работна атмосфера, приятелска и колегиална. Благодарна съм, че той е главният герой, защото уча много от него.

- Ти също така игра с Анжелик Бойер в "Любов до смърт". Какви са отношенията ти с тях?
Отношенията ми с тях се основават на голямо възхищение и уважение. Когато работих с Анжи, разбрах какво означава да си главната героиня. Затова тя е Кралица. Колкото до Себастиан, от него също научих много за професията и колегиалността... И двамата са страхотни!

- Гледа ли предишната версия на "Богатите също плачат"?
- Не, реших да не го правя, за да избегна сравненията. Нашата версия е доста актуална, има доста нови герои и истории, много неща са се променили за 40 години и исках да направя собствена Мариана. Хванах сценария, седнахме с моя учител по актьорско майсторство, с режисьорите, с колегите и така я създадохме.

- Какво ти беше най-трудно при изграждането на образа на Мариана?
Да следвам линията на времето. Историята се развива в продължение на доста години. Когато снимаме, не го правим по хронологичен ред. Например - правим сцени от етап 1, после от етап 3, после от етап 1, 2 и т.н. В даден момент си казвах: "Чакай, в кой етап от живота на Мариана сме сега?"

- Интересен детайл от подготовката за ролята на Мариана?
За да пресъздам реалистично героинята си, обиколих пазарите в центъра на столицата, посетих храма "Сан Юда Тадео" и се разходих из квартал Санта Мария ла Рибера, където живее Мариана. Качих се в метрото и никой не ме разпозна. 

- С Лорена Граниевич също си паснахте много...
От мига, в който направихме кастинга, осъзнахме, че си пасваме много и че можем да бъде най-добри приятелки, както са Мариана и Бритни.

- Кои сцени ти бяха най-трудни за реализиране?
Направихме много силна поредица в Санта Мария ла Ривера, в която бебето ми беше откраднато. Супер изтощително е, цял ден плач, припадане, с много хора наоколо, за да видят какво се случва. Бяха много сложни сцени, дори физически, истината е, че тази мъка е много трудна за преживяване, тази липса в сърцето е много болезнена... затова беше облекчение, когато моята героиня най-накрая намира сина си.

- Как се чувстваш в този нов етап от живота си?
Много добре, научих се да ям повече, да спортувам повече... Чувствам се много по-добре, качеството ми на живот се подобри, фокусирах се върху това да съм добре. Мисля, че помага и фактът, че си заобиколен от хора, които носят позитивна енергия и добри неща.

- Колко трудно ти беше да се възстановиш след развода? 
Мисля, че беше точно обратното, защото открих, че съм по-силна, отколкото можех да си представя, защото, когато нещо ти се случи, тогава трябва да черпиш сила и смелост, а аз никога не спрях, напротив, набрах инерция и направих още по-голям скок напред и към това, което може да ми помогне да продължа да се изграждам като жена и човек. Днес съм благодарна за всичко, което съм изживяла, защото това ме е направило жената, която съм в момента.

- Раздялата не е провал, всички ние затваряме и започваме цикли...

Това е част от вселената и не се чувствам зле или не мисля, че се провалих, напротив, всичко се случва за нещо по-добро и научих много за това какво искам и какво не искам в живота. Така че да, завърших годината по различен начин, но мисля, че ми предстои нещо по-добро.

- Какви изисквания трябва да има мъжът, който иска да те спечели? 
- Трябва да е честен мъж на сто процента, уважаващ, който има красиви чувства, работлив е, но основното е да е автентичен и честен.

- Кой е човекът, който те кара да се чувстваш по-добре след труден ден?
Това е Уго. В тези моменти на интензивни записи, продължаващи много часове (между 14 и 16 часа на ден), той е много търпелив и любящ, той ме изслушва, когато имам труден ден, и ми приготвя вкусна вечеря, което ме успокоява. Днес съм благодарна, че имам човек до себе си, който може да ми даде това: вътрешен мир.

- Запозна ли Уго със семейството си? 
Да, познават се много добре. Майка ми вече познаваше Уго и имат добри отношения; много го обичат и са щастливи, че ние сме щастливи.

- Мислиш ли за майчинство в краткосрочен план?
Не. Това е нещо, което искам и за което мечтая, но не бързам. Една жена осъзнава с годините кога е идеалният момент. В момента не е сред плановете ми, но искам да имам деца в бъдеще.

Уго Каталан за Клаудия:
"Много съм влюбен. Допълваме се във всичко, ние сме много различни и това е страхотно, защото научаваме много неща един от друг... Засега не сме говорили за сватба".

Уго Каталан сподели как е започнала връзката му с Клаудия Мартин. Двамата са се запознали преди няколко години, но тогава, според Уго, Клаудия изобщо не е била впечатлена от него. Години по-късно отново се срещат на сета на "Богатите също плачат". Уго е смятал, че Клаудия не го забелязва затова не е предприел нищо. Клаудия е била тази, която направила първата крачка. Първо, станали приятели и след това се родила любовта. Уго заяви, че с Клаудия много се подкрепят и се обичат много. Попитан дали ревнува Клаудия от интимните й сцени със Себастиан Рули, Уго заяви: "Не, изобщо, по-скоро съм горд с нейната работа."

Клаудия изглежда много щастлива с половинката си Уго Каталан и е оставила неприятните спомени в миналото. "Това е нещо, за което в този момент мисля, че не трябва да говоря повече. Всеки устройва своя живот, своя път и днес аз винаги ще желая на другите най-доброто и да бъдат щастливи... Защото се надявам това да ми пожелават и на мен другите хора; позитивна енергия - това винаги ще желая на другите…", каза Клаудия.

- Любовен триъгълник : Клаудия Мартин - Маите Перони - Андрес Товар
Клаудия Мартин се раздели с Андрес Товар през 2021 г. след двегодишен брак. Като причина се разпространи слухът, че продуцентът е изневерил на актрисата с Маите Перони, която тъкмо беше обявила раздялата си с Коко, но тази новина беше опровергана от Андрес, а Маите съди Клаудия за оклеветяване, тъй като били само приятели. Само няколко месеца по-късно Маите и Андрес оповестиха публично връзката си, изтъквайки, че любовта им е започнала по-късно от обявеното, но феновете не повярваха и признаха правотата на Клаудия.

Клаудия за Маите Перони... 
"Не можеш да останеш с чувства, които няма да ти позволят да продължиш напред, и неща, които могат да ти попречат, знам какво преживях и какво се случи, този етап остава назад, винаги ще гледам напред. Чувствам се пълноценна жена, която продължава да опознава себе си, която продължава да знае какво е изживяла, аз живея в настоящето си, което е единственото важно нещо - да живея тук и сега".

Клаудия Мартин сподели какво означава да обичаш себе си и дава съвет на тези, които искат да се обичат повече... "Промяната започва в нас самите. Нека започнем, като говорим помежду си с хубави, любящи думи и оценявайки собствените си качества. Това е ежедневна работа и мисля, че е по-важно да се съсредоточим върху позитивното, което имаме, и да го подсилим."