петък, 30 юни 2023 г.

Себастиан Рули за най-лошата сцена, която е записал с Клаудия Мартин: "Беше непоносимо"

Себастиан Рули и Клаудия Мартин оглавяват новата версия на класиката "Богатите също плачат".

Спортът заема важна част в живота на аржентинеца, докато в училище не се появяват театралните кръжоци, които привличат вниманието му. Никой в ​​семейството му не се е посветил на изкуството или забавлението, само баща му се е интересувал от живопис, но по аматьорски начин: "Не знам защо привлече вниманието ми. Приех и започнах уроците по театър и оттогава животът ми се промени." Тези първи години в театралните занимания помогнаха на Себастиан да опознае себе си по-добре и да разгърне много неща, но той не го виждаше като кариера, а като бягство, среща със себе си, докато в някакъв момент от живота си той осъзнава, че това е неговата страст.

Работи като модел в Аржентина и Европа, а през свободното си време изучава театър. След това се връща в Аржентина и попада случайно на кастинг за телевизията, който печели. Въпреки че започваше да познава успеха, за него беше важно да направи следващата логична стъпка - да отиде в Мексико, за да изпробва късмета си в телевизията и му провървя толкова добре, че той остана да живее там. "Мексико винаги е било място, което ми харесва, което привлече вниманието ми, тъй като още от дете в Аржентина гледахме мексикански предавания и теленовели. Вероника Кастро беше част от семейството. Виждах бъдещето си в Мексико."

Вече в Мексико, Себастиан Рули става все по-популярен и започва да участва във важни теленовели като главния герой, с уважение и любов си спомня три от тези специални продукции. "Тази, която беляза моята кариера, беше "Руби", имаше преди и след този проект, след това беше последвано от "Тереса", която също беше впечатляваща възможност и където хората затвърдиха малко повече обичта си към мен, и третата, която за мен беше точка на зрялост и сигурност в кариерата ми, беше "Това, което животът ми отне"." Сред най-известните му роли са "Клас 406", "Руби", "Срещу вълните на живота", "Свят на хищници", "Изпепеляваща страст", "Удар в сърцето", "Когато се влюбиш", "Тереса", "Истинска любов", "Това, което животът ми отне", "Трите лица на Ана", "Готин баща", "Последният дракон", "Да преодолееш миналото", "Богатите също плачат".

За Себастиан Рули Мексико е неговият дом, страната, която му е дала всичко: "Аз съм чужденец, но всеки път, когато ме питат, казвам, че съм роден в Аржентина, но съм от Мексико, аз съм горд мексиканец, национализиран по убеждение, не по нужда, не защото нямам други възможности, имам три паспорта и този нося с най-голяма гордост и се чувствам много щастлив да бъда тук. За мен Мексико е място, на което дължа всичко, където съм израснал и ми е дал всичко, защото имам мексикански син, затова давам живота си за Мексико."

След 25-годишна кариера Себастиан Рули е един от любимците от теленовелите. Въпреки че днес го виждаме като красивия главен герой в "Богатите също плачат", животът на Себастиан Рули невинаги е бил розов. Когато са го поканили да изиграе Луис Алберто Салватиера, Себастиан Рули си е помислил, че са сгрешили човека, защото все още е снимал предишната си теленовела. Въпреки това приема ролята, защото това е чест и голяма отговорност.

- Публиката те вижда като новия Фернандо Колунга. Как приемаш тези комплименти?
- Представете си какво представлява това за мен, за мен е сбъдната мечта. Дойдох в Мексико с тази илюзия, нямах друг избор, освен да се присъединя към тази компания и да участвам в истории. Както винаги казвам, дисциплината, всеотдайността и професионализмът са основните елементи и слава Богу, че ми се получиха. Следвал съм този път и се надявам всички да направят същото, защото няма невъзможни неща и това, че съм главният герой на тази история днес, ме прави много горд. И дори да ме сравняват с другите колеги, Фернандо Колунга е незаменим, Рохелио Гера беше незаменим, ние заемаме места, които други са имали преди, но това не означава, че съм по-добър или по-лош. Вярвам, че времето минава и зависи от всеки един от нас в дадения момент.

- Не те ли притеснява, че те сравняват с Фернандо Колунга?
- Нищо подобно. Фернандо е страхотен човек, отличен колега, супер професионалист и аз научих много от него. Смятам, че най-важното нещо в тази кариера и в тази компания е твоите колеги да говорят добре за теб. И винаги съм чувал прекрасни неща от Фернандо, той е пример за подражание.

- Майка ти е гледала тази теленовела, когато си бил малък, и сега ти участваш в нея. Каква беше нейната реакция, когато разбра, че ти ще бъдеш главният герой?
Казах й във FaceTime и тя не го разбра много добре. Каза ми: "Какво? Същото заглавие ли ще има?" По принцип в римейковете основата е горе-долу същата, но заглавията се сменят, така че не си го е представяла така, защото очевидно теленовелата е доста актуална... Не разбираше защо щеше да се казва по същия начин, казах й за идеята на продукцията и всичко останало и тя беше много трогната. Благослови ме и вярваше, че ще се справя много добре.

- Кое ти беше най-трудното при изграждането на Луис Алберто?
- За щастие, тъй като времето ни притискаше, записите минаха доста равномерно. Има много моменти, в които играеш на много високо ниво, след това на по-ниско и емоционалната последователност е сложна, но тук мисля, че важните части бяха добре разположени. Освен това е толкова добре написана историята, истината е, че сценаристките Естер и Роса Саласар са свършили чудесна работа, те са ми написали няколко божествени сцени с много чувство и помирение със себе си, с майка ми, баща ми, брат ми... Ще ги видите.

- Каква беше химията на снимачната площадка с Клаудия Мартин?
- Много добра. Мисля, че и двамата показахме, че държим много на работата си, че я приемаме много сериозно. Тя е голям професионалист, който пристига с научен текст, много отдаден на работата си. Тя е човек, който много уважава сета и много уважава работата на всички останали, така че направихме много добър екип.

- Какви новости носи тази нова версия в сравнение с оригинала?
Не гледах версията от 79-та, бях много млад. Единственото нещо, което знам, е, че имаше 285 серии и тук всичко е събрано в 60. И без да познавам оригиналната история, това, което мога да ви кажа, е, че всяка серия има много конфликти и когато нещата изглеждат добри, тогава са лоши и когато са лоши, изглежда, че могат да бъдат по-добри, но после стават по-лоши, а след това стават по-добри. Изглежда, че самата история ще свърши в края на всяка серия. Така че бих се радвал да я гледате, да се изненадате, надявам се, че отговаря и надминава очакванията, които всички имат. Моите определено ги надмина.

- Как стигна до това да работиш в Мексико?
Целта ми не беше просто да стигна до Мексико. Напуснах Аржентина с илюзията да намеря място в света, да пътувам, да уча, да се измъкна от нормалния път, по който всички ние трябваше да продължим след завършване на гимназия, да влезем в университет, да се заемем с работа и да се оженим. .. Не се вписвах в тази схема и започнах да изглеждам като пътешественик по света, като авантюрист, какъвто съм, и изведнъж намерих това място с инструментите, които вече имах. Смятах Мексико за Холивуд на телевизията, така че като фен на El Chavo del 8 и теленовелите, които майка ми гледаше, исках да отида там, опитах се да се свържа отново с актьорството на друго място, стори ми се голямо предизвикателство и това ме накара да се съсредоточа повече върху целта си.

- Трябваше ли да започнеш от нулата, да чукаш на много врати и да изпитваш трудности?
Да, въпреки че не мисля, че съм преодолявал трудности, защото винаги съм бил много последователен между разходите и целите си. Знаех, горе-долу, колко мога да спечеля и колко мога да похарча. Така че никога не излизах от границите си, никога не гладувах, винаги имах къде да спя и организацията ми помогна, но разбира се, пристигнах без нищо, първото място, в което отседнах, беше хотелска стая, след това наех стая със съквартирант, след това станах независим и отидох в малък апартамент, където плащах 1500 песо на месец и бях много млад, използвах метро, таксита почти две години, докато не си купих първата кола и работех други неща, докато най-накрая можех да живея от актьорство. Занимавах се с моделство, но се отказах, моята страст е актьорството.

- Как би се определил? Какъв е Себастиан Рули?
Романтичен съм, много съм неспокоен и много приключенски настроен. Обичам да пътувам и да усещам адреналина, да осъзнавам, че съм жив и че всичко е само за днес.

- Как би определил връзката си с Анжелик Бойер?
- Най-хубавата връзка в живота ми, тя е любовта на живота ми, жената на моите мечти.

- Какво харесваш най-много в нея?
- Всичко, но най-вече светлината, която излъчва, спокойствието, нежността й.

Себастиан Рули разкрива коя е била сцената с Клаудия Мартин, която му е коствало най-много работа за записване. Това е първата среща на Луис Алберто и Мариана.

Причината за това не беше липсата на химия между актьорите, защото и двамата наистина се разбират доста добре, проблемът бяха метеорологичните условия. Тази сцена трябваше да бъде заснета в 3:00 сутринта, при студ от 5 градуса и с технически усложнения.

"Трябваше да повторим тази сцена! Първият път приключихме в 3:00 сутринта след почти 10 часа снимки, при студ от 5 градуса и много технически усложнения", споделя Рули и добавя, че тази сцена не успяла да убеди продуцента Карлос Бардасано, така че те трябвало да я повторят отново.

"Той ни помоли да я повторим с някои промени и признавам, че беше трудно да си представя отново същото. Вторият път беше по-бързо, но не по-малко сложно и трудоемко. Студът беше непоносим", признава Рули.