сряда, 26 юли 2023 г.

Алп Акар от "Мрежа от лъжи": "Джансу Дере и Джанер Джиндорук винаги ме подкрепят и насърчават"

Алп Акар вече е на 17 години, но едва на четири дебютира в известния телевизионен сериал "Езел".

Акар се появява пред публиката като брата на Дженгиз, приятел от детството на Езел, в легендарния сериал с участието на Джансу Дере и Кенан Имирзалъоулу. За крехката си възраст е участвал в доста успешни сериали като "Другите отчаяни съпруги", "Гущерите", "Нашата история", "Домът, в който си роден, е твоята съдба", "Мрежа от лъжи", "Сърдечна болка" и др. 

Тийнейджърът е израснал в обикновено, сплотено семейство, което му внушава, подобно на по-малкия му брат, значението на ценностите и обучението, както и го подкрепя в актьорската му кариера.

Алп Акар мечтае да стане успешен актьор. Гимназист, Алп успява да съчетава дългите часове на снимачната площадка с ученето. Той дори има достатъчно време да се забавлява с приятелите си.

- Алп, как стана актьор и кой те насърчи да го направиш?
- От 13 години съм на снимачна площадка. Отидох в една агенция и малко по малко ми започнаха да ми предлагат роли като актьор. Баба ми беше тази, която ме насърчаваше.

- "Мрежа от лъжи" те направи известен в международен план. Как приемаш този успех?
- Чувствам се много горд да участвам в такъв прекрасен проект. Знам, че постигнахме голям успех в много страни. Това много ме радва. Когато ми предложиха ролята и прочетох сценария, бях много впечатлен. Веднага ми стана ясно, че искам да участвам в този сериал.

- Трудно ли е да участваш в толкова дълъг сериал и да работиш толкова много часове на толкова млада възраст?
Тъй като снимам от доста време, не ми е трудно. Всъщност това е моят живот, моето ежедневие и не ми коства нищо.

- Как го съчетаваш с ученето?
- Ходя на снимачната площадка в дните, когато не трябва да ходя на училище. Благодарение на подкрепата на моите учители и собствените ми усилия времето ми на снимачната площадка не се отразява на обучението ми. Аз съм добър ученик и вярвам, че съм обичан и ценен в моето училище.

- Кой предмет ти харесва най-много?
- Литература. Тя ми е най-лесна и ми харесва най-много.

- Вече знаеш ли какъв искаш да станеш, когато пораснеш?
Да, искам да бъда много успешен актьор в близко бъдеще.

- Какви хобита имаш?
- Обичам да чета, да плувам, да карам колело и да релаксирам с приятелите си. С моето семейство обикновено пътуваме през уикенда, защото обичаме морето и природата.

- Как би се определил?
Смятам, че съм честен, зрял и смирен човек, който се интересува от правилата и който обича семейството и близките си.

- В "Мрежа от лъжи" имаш възможността да работиш с двама страхотни актьори като Джансу Дере и Джанер Джиндорук.
- Обожавам ги и двамата. Чувствам се изключително горд, че споделям сцената с тях. Двамата са страхотни и се разбирам много добре с тях. Научавам много от тях, особено да бъда търпелив в работата и те винаги ме подкрепят и насърчават.

- Какво мислиш за живота на Али? Прилича ли на твоя?
Животът му е труден. Може би прави някои грешки, защото се вижда по средата между родителите си. Той е много емоционален образ. Има много страхове за бъдещето си, също като децата, чиито родители са се разделили. Колкото до агресивността, която проявява понякога, тя е продукт на юношеството. Всички сме минали през тези фази по един или друг начин. Бих казал, че приличам на него преди всичко по тази емоционалност.

- Какво би му казал, ако ти беше приятел?
Бих му казал, че заслужава най-красивите неща в този живот... да не се тревожи за нищо, че тези етапи ще отминат един ден. Бих му казал, че само фактът, че родителите му са живи, е голям късмет. Има много хора, които преживяват тази ситуация. Винаги трябва да си благодарен за живота, който ти се е паднал. Мисля, че понякога може да се държи малко детински. Наистина се чувствам по-зрял от Али.

- Какъв край би искал за сериала? Подобен ли е на действителния край?
За последния епизод бих искал да живея щастлив живот заедно с моите родители и сестра ми. Нямам представа дали ще бъде така, но това бих искал.

- Искаше ли да има трети сезон?

Разбира се, разбира се, че бих искал.

Коя е най-трудната и най-красивата част от тази работа за теб?
Най-красивото нещо е да споделяш една снимачна площадка с толкова талантливи и известни актьори и актриси. Що се отнася до трудностите, никакви, защото обичам да играя.