събота, 8 юли 2023 г.

Финалът на "Остани с мен: Завинаги": Гена и Сурия се събират; Сухани се разкайва за действията си, а Сикантар се променя към добро

Финал...

Последният епизод на хитовия индийски сериал "Остани с мен: Завинаги" предстои да бъде излъчен следващата седмица.

Развръзката на втората част от франчайза "Остани с мен" ще бъде показана на 14 юли (петък) от 13:30 до 15:00 ч. по NOVA.

Сагата завършва у нас след 10 месеца в ефир и 179 серии по час и половина.

"Остани с мен: Завинаги" е излъчен в Индия от октомври 2020 г. до юли 2022 г. и наброява 550 оригинални епизода по 30 минути.

В главните роли са Снеха Джейн, Харш Нагар, Аканкша Джунджа, Джей Патак, Алираза Намдар, Надя Химани и Манас Адхия.

На мястото на "Остани с мен: Завинаги" тръгва третата и последна част от франчайза - "Остани с мен: Безкрай". Първият епизод зрителите на NOVA ще могат да проследят от 17 юли (понеделник) от 13:30 ч.

"Остани с мен: Безкрай" върви в ефира на индийския канал Star в продължение на 220 епизода по 25 минути. Започва през август 2021 г. и продължава до юни 2022 г. 

Главните роли са поверени на познатите лица Джия Манек (Гопи 1 от "Остани с мен") и Мохамад Назим (Ахем от "Остани с мен"). 

В "Остани с мен: Безкрай" участват още Рупал Пател (Кокила от "Остани с мен"), Сумати Синг, Варун Джаин, Вандана Витлани (Урмила от "Остани с мен") и други.

Ето какво да очакваме в последните епизоди на "Остани с мен: Завинаги":

Сухани вика в имението сестра си, която води със себе си красивата млада дама Ридима, за която злодейката иска Сурия да се ожени.

Гена показва на Сурия визитната кантичка на заложната къща, която е открила в кабинета на Сикантар.

Гена и Сурия отключват касата в кабинета на Сикантар и там откриват резервния ключ от сейфа.

Сурия показва на Сухани ключа, но Гена го убеждава да не разобличава Сикантар, за да не си навлекат неприятности.

Осъзнавайки че любимата му е невинна, Сурия иска прошка от Гена. Тя му отвръща, че ще му прости само ако прости на Урмила и я приеме за своя майка.

Сурия категорично отказва да приеме условието на Гена. Двамата отново се отдалечават един от друг.

Вместо в Сурия, ослепителната Ридима хлътва по Агастя... В същото време той предлага на Гена работа в адвокатската му кантора. Тя приема, с което предизвиква ревността на Ридима.

Сикантар прогонва Шрея и взима детето им. Урмила я приютява.

Гена заявява на Сарика, че Сухани е накарала Арджун да поеме вината на Сикантар. Девойката се нахвърля на майка си.

Сухани и Сикантар се опитват да убедят Сарика, че скоро Арджун ще излезе от затвора, но тя не им вярва и напуска имението.

Сарика иска прошка от Гена. Тя, от своя страна, я кани в своята част от имението. Гена връща сина на Шрея. Сухани и Сикантар обаче го отвличат.

Гена печели срещу Сухани, като я разобличава пред Сурия и кара Сикандар и Сарика да осъзнаят грешките си.

Сухани се разкайва за действията си и ѝ е простено...

Най-накрая Сурия приема Гена за своя съпруга и всички заживяват щастливо!