петък, 11 август 2023 г.

Раул Мендес за жената до себе си и кой е най-големият враг

Раул Мендес е мексикански актьор, известен с роли в телевизионни сериали и филми. 

Участва в "Не съм виновен" (Star+), "Железният прокурор" (Netflix), "Интимен враг", "Господарят на небесата", "Прилив", "Забранен път" и др.

В личен план се ожени за красивата испанска актриса Кармен Муга ("Мащехата" 2022) на 5 ноември 2022г на плажа в Масатлан. 

- Защо реши да участваш в сериал като "Врагът отблизо"?
Една от причините, поради които реших да участвам в този проект, е, че той разчупва стереотипите в ежедневната телевизия, където има само добри или лоши герои. Мисля, че тези герои притежават тази сложност, която има всяко човешко същество в живота. Всички ние имаме в себе си собствен интимен враг. Това прави този сериал интересен, защото не попадаме в типичните стереотипи и по този начин публиката може да се идентифицира с тези герои.

Освен "Господарят на небесата" какво общо имате с Фернанда?
Историята е за брат и сестра, които се мразят, но в реалния живот ние се обожаваме.

- Коя е най-лошата кавга, която си водил с брат си?
О, имал съм, да! Аз съм от Тореон, Коаулия, идвам от северната част на Мексико и защо да казвам, че бях човек, който четеше и прекарваше времето си под едно дърво, мислейки за философията на света. Ние сме много естествени, много привързани, но упорити. Бяхме двама мъже в къщата, брат ми беше по-малък. Винаги я има онази конкуренция, която сега виждам при децата на брат ми, които са точно като нас. Брат ми и аз се удряхме здраво и това е много смешно, защото си толкова млад и си съперничиш с брат ти. Но мисля, че това е нещо наследствено. Но както казва Фернанда Кастийо, нищо в сравнение с това, което Роксана прави на Алехандро!

- Какво да очакваме във втория сезон?
Две години по-късно героите са се променили радикално, вече са без маски. Алехандро е вече без маската на добрия и справедлив полицай, а Роксана без маската на несправедливо преследван престъпник. Те вече няма къде да се скрият и са себе си. Двамата ще влязат в много силен конфликт.

- Какво мислиш за престъпленията и насилието, които се наблюдават в САЩ и Мексико?
- Ние, мексиканците, правим нещо нередно, нещо се случва с нас като общество. Трябва да преосмислим нещата, защото като човешки същества "се проваляме". Нито един вирус няма да се окаже по-смъртоносен от омразата, която има между хората, между расите и сред самите мексиканци.

"АКО ИМА ВРАГ НА МЕКСИКАНЕЦА, TO ТОВА Е ДРУГ МЕКСИКАНЕЦ."

- В момента живееш в Лос Анджелис със съпругата ти. Как се озовахте там?
Винаги правя това, което на мен ми харесва. Съветвам хората да не се чувстват притискани за нищо - за сватба, за работа, за нищо, докато не са готови за това. Това, че срещнах Кармен на 47 г., не е случайно. Имаме 15 години разлика, но се уважаваме и обичаме много. Друг съвет, който искам да дам, е да не правите дългосрочни планове, а ден за ден. Не гледайте какво правят съседите ви, не се сравнявайте с тях, а с вас самите от предния ден. 

- Какъв е ключът за успех за връзка с актриса?
Уважението.