вторник, 15 август 2023 г.

Севда Ергинджи за завръщането си в "Опасно изкушение", за най-трудните си моменти и за любовта

Севда Ергинджи участваше в първите два сезона на хитовия сериал, но напусна. Три години по-късно се завръща с ролята си на Зейнеп.

Родена в Истанбул, Севда винаги е искала да стане актриса. Започва да играе на 15 години в театрални пиеси. В телевизията дебютира през 2012 г. и оттогава не спира да работи.

В края на миналата година Севда Ергинджи се завърна в състава на "Опасно изкушение". Въпреки че в началото се говореше, че е само като гост и ще участва в няколко епизода, накрая продукцията реши да остави героинята й до края на сезона, който е и последен.

Пристигането на Севда Ергинджи създаде различно вълнение както на снимачната площадка, така и сред публиката!

Красавицата беше доста развълнувана да влезе отново в образа на Зейнеп. Първите снимки с нея бяха пуснати от Еда Едже (Йълдъз) и Баръш Айтач (Джанер).



- Кога разбра, че искаш да станеш актриса?
- Още в училище. Там открих театъра и ме очарова. Стори ми се като чудесен начин да мога да се изразявам свободно. Така моята страст я направих моя професия и я обожавам.

- Работиш доста здраво...
- Мисля, че съм много дисциплинирана. Когато отида на снимачната площадка, забравям за всичко навън и се концентрирам върху работата, за да дам най-доброто от себе си. Обичам да разграничавам професионалния от личния ми живот. 

- Какво означава актьорството за теб?
Когато започнах да играя, ме смятаха за дете и тъй като нямах чувство за отговорност, за мен това беше област, в която просто се забавлявах и се чувствах щастлива, без да знам защо. Сега това е моята професия, която заема целия ми живот, понякога с добър, понякога с лош ефект. Изпитвам любов-омраза към актьорството. Тази професия изкарва актьора от зоната му на комфорт и го кара да се чувства неудобно, а на всичкото отгоре го оценяват. Влюбвам се в работата си отново, когато правя неща, които смятам за успешни.

- Досега си участвала в много продукции, включително театър, сериали и кино. Имаш ли незабравим момент на сцената или на снимачната площадка?
- От седемнайсетгодишна съм на снимачната площадка и работя непрекъснато. Имам толкова много добри и лоши спомени. Не се сещам за впечатляващ момент, който да опиша конкретно...

- Можеш ли да дадеш няколко примера за най-трудните си моменти?
- Когато плаках непрекъснато в продължение на дванадесет часа и вече не можех да пролея и сълза. Казваха: "Ти си актриса, разбира се, че ще плачеш." Разбира се, и на мен ми е трудно да играя много добре написани сцени, но в същото време се чувствам страшно добре.

- Как се чувстваш в светлината на прожекторите във време, когато хората непрекъснато споделят свои снимки в социалните медии и хората казват каквото искат?
Дълго време се съпротивлявах да не съм в социалните мрежи. Наистина не ми харесва. По-скоро бих ги използвала по друг начин, а не по този, по който ги използвам сега. Принуждавам се да намеря версия на себе си, която ще обичам. Надявам се един ден да я намеря!

- Каква си извън сета?
- Смятам, че съм доста уравновесена.

- Как се почувства, когато "Опасно изкушение" приключи?
Екипът на сериала беше като мое семейство. Екип, в който моето поведение и характер са много добре познати и ме приемат точно такава, каквато съм и съм обичана. Сестра ми Еда, Мелиса Доу и нашите режисьори Неслихан и Едже все още се чувстват като мои майки. Хората, в които мога да намеря убежище, когато пожелая, както семейството ми. Разбира се, беше ми тъжно да се разделим.

- Приличате ли си със Зейнеп в любовта?
- Не съм такава романтичка като нея.

- Защо смяташ, че този сериал има толкова голям успех в целия свят?
Моето впечатление е, че има антидепресиращ ефект у хората, благодарение на разнообразните герои. Освен това темата на сериала може да се разбере от всяка една култура по света.

- На теб случвало ли ти се е нещо подобно?
Оо! В моя живот всичко е спокойно и нормално.

- Имаш ли сестра като Йълдъз?
Имам сестра и брат. Обичам ги много, както се обичат Зейнеп и Йълдъз.

Има ли нови проекти на хоризонта, които те вълнуват?
Има няколко истории, които ме вълнуват, но все още нищо не е ясно.

- Какво обичаш да правиш извън снимачната площадка?
Не съм много социален човек. Затова обикновено прекарвам време вкъщи. Аз се грижа за децата си - куче и котки. Обичам и конната езда. При всяка възможност отивам във фермата и прекарвам време с конете.

- Какво обичаш най-много и най-малко в тялото си?
Ниска съм и ръцете ми са като на дете, но това не ме притеснява, дори понякога ме разсмива. Иначе ми харесва каква съм.

- Подлагала ли си се на пластична операция?
Не съм против, но никога не съм си правила подобна операция, защото се харесвам. Не бих си променила нищо.

- Какво мислиш за любовта?
Не искам да опростявам едно красиво чувство с логичен подход, но винаги, когато се влюбя и се опитам да го сравня с друго чувство, си казвам: "Чувствам се като у дома си". А когато трябва да свърши по някакъв начин, се чувствам като изгонена от дома си.

- Какво търсиш в един мъж?
Не понасям ревността и някой да те ограничава. Обичам си свободата, личното пространство и самотата. 

- Вярваш ли в късмета?
Вярвам в късмета, но не го приемам на сериозно. Аз съм от тези, които сами са създали късмета си. Никога не съм получила даден проект с късмет. Винаги съм се борила. Не отдавам голямо внимание на трудностите. Аз съм много дисциплинирана, опитвам се да си върша добре работата, отворена съм за критики. Не съм егоистка, не претендирам да блестя, само искам да изиграя добре ролята си.