сряда, 27 септември 2023 г.

Финал на 1 сезон на "Почукай на вратата ми" по bTV: Еда намира медицински документ, в който прочита, че Серкан

Финалът на първи сезон на "Почукай на вратата ми" ще бъде излъчен на 4 октомври (сряда) от 15:30 ч. по bTV

Още от същата дата тръгва премиерно втори сезон на хитовата сага с Ханде Ерчел и Керем Бюрсин. 

Втори сезон се състои от 13 оригинални епизода по 120 минути. В България сериалът ще продължи да се излъчва всеки делник от 15:30 до 17:00 ч. по bTV с 65-минутни серии.

"Почукай на вратата ми" съдържа 52 оригинални епизода, показани в Турция от юли 2020 г. до септември 2021 г.

Романтичната комедия се превърна в световен феномен и е откупена в над 70 държави по целия свят, превръщайки Ханде и Керем в интернационални звезди. 

В края на първи сезон Еда намира медицински документ и научава, че Серкан е болен и има тумор в главата.

Какво още се случи в края на сезона - зрителите могат да проследят в сряда от 15:30 ч. по bTV, когато ще бъдат слети финалът на първи сезон и началото на втори.

За успехите на "Почукай на вратата ми":

В продължение на година и два месеца романтичната комедия "Почукай на вратата ми" (Sen Çal Kapımı) забавлява и очарова зрителите по цял свят, които гледаха сериала онлайн. 

Историята на Еда и Серкан е един от най-големите успехи в турската телевизия през последните години.

На 8 септември 2021 г. с излъчването на финала на поредицата в Турция, феновете се заеха да направят този последен епизод най-обсъжданият в Туитър и успяха!

Този рекорд досега се държеше от сериала "Игра на тронове" и епизода с Битката при Уинтерфел (Game of Thrones). Той се излъчи на 28 април 2019 г. и спря брояча на 7,8 милиона туита. 

Хаштагът, лансиран за финала на "Почукай на вратата ми", #sonkezsençalkapımı, (за последен път "Почукай на вратата ми") далеч надхвърли тази цифра и постави нов рекорд с 9 074 986 туита

Беше трендинг топик в над 38 държави. Общо 123 страни участваха в постигането на този рекорд, включително България, която е на 42-ро място с 24,800 туита. 

"Любовта е във въздуха", както е международното заглавие на сериала с Ханде Ерчел и Керем Бюрсин, вече е част от историята в световен мащаб.