събота, 23 септември 2023 г.

Хорхе Као за причината да напусне "Трима братя, три сестри 2" и за заместника си

Хорхе Као очакваше с нетърпение втория сезон на телемунделата.

Вълнението на актьорите и феновете за предстоящия втори сезон на любимата телемундела беше голямо.

Хорхе Као се готвеше отново да влезе в образа на забавния дон Мартин, но изненада всички, като обяви, че напуска по лични причини. Месеци по-късно сподели причината за напускането си.

"Не ми харесаха сценариите. Бяха направили Мартин напълно различен. Аз изиграх един фантастичен Мартин, един дядо, от когото всеки има нужда и когото всеки обича. Сега Мартин е затворен в една стая, не мисли, не става нищо с него и зрителят не искаше да вижда това от мен. Струва ми се, че актьорът, който пое ролята, се справи отлично, направи страхотна интерпретация, защити го по свой начин. Аз не исках да убивам представата, която в продължение на 20 години публиката имаше за Мартин Асеведо, който най-вероятно е най-успешният ми герой в цялата ми кариера. Продуцентите от "Телемундо" разбраха позицията ми и приеха, че няма да го правя. Въпреки че бях подписал вече договора, този отказ не ми донесе икономически загуби. Имам добри отношения с "Телемундо". Връзката ми с тях не се наруши, но феновете се почувстваха обидени. Всеки ден получавам съобщения за теленовелата и за Мартин. Те искат да видят повече от моя Мартин Асеведо. Искат да се върна в третия сезон, а дори не знам дали ще има такъв. В даден момент се почувствах тъжен, не знаех дали постъпих правилно, но след това се убедих, че решението ми беше правилно."

Гледал ли е втория сезон?

"Видях няколко епизода. Казах си, че съм постъпил добре и не е трябвало да го правя. Не съжалявам, че не участвах."