вторник, 19 септември 2023 г.

Халил Ибрахим Джейхан се сбогува с Яман от "Наследство", след като героят му

В Турция приключи трети сезон на ежедневната драма.

На 17 септември в южната ни съседка беше излъчен оригинален епизод 621, който сложи край и на третия сезон. В края героят на Халил Ибрахим, Яман, беше убит. Актьорът реши да приключи участието си в драмата и да тръгне по нов път. На 24 септември в Турция по FOX започва новият му сериал "Кошница за пране" (Kirli Sepeti), където си партнира с Мелиса Дьонгел. 

Халил Ибрахим Джейхан се сбогува с Яман от "Наследство", като написа:

"Яман КЪРЪМЛЪ, ти изпита безусловна любов, смелост, саможертва и постоянна преданост към любимите хора. Ти вярваше и се бореше с дълбока вяра и страст в светлината на всяка тъмнина, аз се опитвах да бъда твой спътник в борбата ти, доколкото можех. Бих бил щастлив, ако съм могъл да те разбера и да те накарам да живееш, както искаш.... Бих искал да благодаря на моите режисьори, партньори и приятели актьори, особено на продуцента, че ми повериха този смел млад мъж, както и на хората от снимачния екип, с които работих до днес. И най-вече предлагам любовта и уважението си към всички наши близки, които ни дадоха място в домовете и сърцата си по време на това пътуване."

Екранната партньорка на Халил, грузинката Нана Стамболишвили, се сбогува с него:

"Скъпи мой партньоре, с когото съм много щастлива, че работих и който винаги ми е помагал и ме е подкрепял, откакто дойдох в Турция, успех, приятелю (нека пътят ти е отворен). Благодаря ти много за твоите усилия и подкрепа, ти си човек с прекрасно сърце. Толкова се радвам, че те имах до себе си и се радвам, че все още те имам".

Халил към Нанука: "Моя Канука, беше много специално за мен да изживея тази история заедно с твоята красива енергия и лицето ти, което отразява твоята решителност, талант и красиво сърце. Твоето приятелство е един от най-красивите подаръци, получавани някога. Толкова се радвам, че и аз те имам до себе си. Нека пътят ти е добър. Нека добрите неща и успехът винаги са с теб..."

Берат (Юсуф) към Халил: "Това не е сбогуване с Халил".

Халил към Берат: "Моят Беротттт, ти си напълно различен за мен. Винаги ще имаш специално място в сърцето ми с твоя талант, интелигентност и голяма мъжественост, която носиш в мъничкото си сърце. Обичам те толкова много. Успех (нека пътят ти е отворен) кралско дете. Нека успехът и щастието винаги са с теб, скъпи мой..."