сряда, 18 септември 2024 г.

Гьокберк Демирджи - има ли жена до себе си след раздялата с Йозге Яъз и как са го приели актьорите от "Три сестри"

Гьокберк Демирджи за сериала, за раздялата и за маниите си.

- Влизаш в сериала "Три сестри" в последните 4 епизода от втория сезон. По-трудно или по-лесно е да се присъединиш към утвърден екип?
- Ако ме бяхте попитали преди снимките, щях да кажа: "Много е трудно, какво ще правя?" Но го казвам с цялото си сърце, чувствам се голям късметлия, че попаднах в такъв прекрасен екип. Никога не са ме карали да се чувствам сам или непознат. Сякаш се присъединих към хора, които не съм виждал от известно време и които много ми липсват.

- Сериалът "Три сестри" завладя екраните за два сезона. Какво да очаква публиката в третия сезон?
- Да, за мен наистина е голямо удоволствие да участвам в проект, на чийто успех съм бил свидетел десетки пъти. Мога да кажа, че ще продължим да създаваме хаос и през този сезон. Имаме много сладка история. Семейните връзки, любовта и усилията са на преден план. Поради тези причини се представяме пред публиката с топла история за това какво могат хората. Наистина сме развълнувани и щастливи, както и нашите зрители.

- Чел ли си романа на Иджлал Айдън "Три сестри", по който е адаптиран сериалът? Какво те накара да участваш в този проект, когато се появи сценарият?
- Разбира се, че го прочетох, всъщност това беше първата ми работа. По този повод бих искал да благодаря на писалката, на скъпата Иджлал Айдън и нейното красиво сърце. Това е книга, която мога да препоръчам с цялото си сърце на всеки. Всъщност причините са много. Това наистина е много успешен проект и успешен екип. Това е много спокоен екип и в същото време, когато за първи път прочетох героя си, открих невероятни прилики със себе си. Така че нещо вътре в мен ми каза, че трябва да бъда тук, и винаги се вслушвам в този глас. 

- Картал е спокоен и хармоничен характер. Според теб какъв човек е Картал?
- Много обичам героя си Картал. Понякога дори казвам: "Иска ми се да можех да мисля като Картал". Той е много хармоничен, много разбиращ, много спокоен, премерен, замислен и самоотвержен характер. Такива хора са много важни в живота ни.

- Връзката на Картал и Тюркян се хареса на публиката. Какво означава тази връзка за теб?
- Между тези двама души има важна и чувствителна ситуация. Така да се каже, те се издигнаха заедно от мястото, където паднаха. И двамата бяха ранени и си превързваха раните. Заедно те отново се хванаха здраво за живота и успяха да се посмеят. С други думи, връзката Картал-Тюркян е доказателство колко важни са усилията и жертвите за хората.

- Кой аспект от героя, който играеш, харесваш най-много?
- Едно от любимите ми качества на Картал е, че е наистина разбран и спокоен. Герой, който никога не губи логиката. Той мисли два пъти и действа веднъж в някои негативни неща, които среща. Мога да кажа много неща за това.

- Как вървяха снимките в Айвалък? Можеш ли да ни разкажеш малко за твоята среда на сета?
- Това е наистина приятно място. Благодарение на хората от Айвалък, които са много топли и гостоприемни. Освен това екипът ни се състои от страхотни хора. Наистина се чувствам голям късметлия. Всеки се опитва да даде всичко от себе си. Както винаги казват: "Ние сме семейство", наистина е така.

- С актьорство се занимаваш от 11 години. Предишната ти работа, "Обещание", беше ежедневен телевизионен сериал. Продължи 4 сезона и има 503 епизода. Как играенето на един и същ герой в продължение на 3 години влияе на актьорската игра?
- Всеки епизод беше като първи епизод за мен. Сценарият е много важен, стига епизодите да не се повтарят един друг и хората наистина да не загубят вълнението си, вие ще вършите работата си със същия ентусиазъм, дори ако тя продължава 1500 епизода.

- Имаш ли мании?
- Не обичам да закъснявам или да оставам повече. Мразя да си играят с косата ми, настръхвам.

- Най-голямата ти страст освен актьорството е...
- Обичам спорт, антики и животни, всякакви.

За раздялата с Йозге Яъз: "Много време мина. Всеки прави избор и трябва да се зачита. Предпочитам да не говоря много по тази тема."
За това, че е изневерил на Йозге с Хира Коюнджуоулу (бившата на Бурак Беркай Акгюл, сегашната половинка на Йозге): "Не вярвайте на тези писания."

В момента Гоькберк Демирджи няма нова жена до себе си.