вторник, 27 декември 2016 г.

Кимбърли Дос Рамос: "Винаги съм попадала на прекрасни колеги"


Прочетете най-новото интервю на венецуелката, позната ни от "Лицето на отмъщението" и "Земя на честта". 


То е за аржентинско списание и е преведено от страницата Tierra de Reyes / Земя на честта. Насладете му се:

Тя е актриса, израснала в голямо семейство с двама братя, които безкрайно обича и винаги подкрепя. Преминала през редица кастинги в областта на моделството, музиката и филмите, тя печели зрителите със своя непринуден чар и поведение.

Журналист: Ти започваш своята кариера на 2-годишна възраст...
Ким: Бях твърде малка и не си спомням нищо, но майка ми е разказвала, че съм била добра, въпреки крехката си възраст. Като всеки родител, предполагам.

Журналист: Какво е за теб семейството?
Ким: За мен семейството е нещо много важно, привързана съм наистина много към него. Майка ми и баща ми винаги са ме подкрепяли. Да не говорим за двамата ми братя, за които направо умирам. Имам наистина силна връзка с всички.

Журналист: Винаги ли си искала да станеш актриса?
Ким: Невинаги, когато бях по-малка исках да се занимавам с мода или с дизайн, но сега мечтата ми е да се реализирам още по-добре в професията си и да правя значими сериали.
Щастлива съм, че Televisa е зад гърба ми и е до мен и че съм част от голямото им семейство.

Журналист: Кой от сериалите, в които си участвала, е оставил най-трайна следа в теб?
Ким: Всяка реклама, всеки сериал ми дава по нещо и като качество, и като усъвършенстване. Учиш се да бъдеш професионалист.

Журналист: Какво правиш когато не работиш? Имаш ли си определен начин за забавляване?
Ким: Винаги съм твърдяла, че за мен моята работа не е работа. Аз, освен че работя, се и забавлявам. Винаги съм попадала на прекрасни колеги и прекрасни хора около себе си и като екип, и като сценични партньори. Благодарна съм за което.

Журналист: И все пак какво правиш, когато не работиш?
Ким: Определено прекарвам време със семейството си. Липсват ми ужасно много винаги, когато съм далеч от тях, но това е рискът на моята професия. Невинаги можеш да си с близките си.

Журналист: Каква обичаш да играеш в сериалите?
Ким: Играла съм и положителни, и отрицателни роли. Но определено да играеш злодей е наистина трудно особено след това, когато мислят, че наистина си такъв. Обичам предизвикателството. И независимо каква е моята роля, аз давам всичко от себе си, за да се получи добре.

Журналист: В момента играеш отрицателна роля в сериала "Дойде любовта" ("Vino el amor"). Разкажи повече за своята роля...
Ким: Грасиела е убийствена, тя не мисли за никой освен за себе си и за любовта си към главния герой. Мачка всичко по пътя си, без да си прави труда да се обръща назад. Харесва ми, че е силна личност и че се откроява от останалите. Странното е, че всички си мислят, че промяната на цвета на косата ми е именно заради ролята. Не, причината е, че аз имах желанието да я направя по-руса, а това ми даде и добра основа за ролята ми като злодей.

Журналист: С кой се разбираш най-добре на снимачната площадка?
Ким: Аз съм много позитивен и разговорлив човек. Не спирам да говоря. Разбирам се с всички, защото са прекрасни. Но не крия, че въпреки омразата ми към Ирина в сериала, с нея сме наистина добри приятелки. Да не говорим и за Кристиан, с когото участвахме и в предишен проект заедно и сме като брат и сестра. Габриел също е прекрасен човек. Всички сме едно семейство, което е наистина сплотено. Помагаме си с каквото можем.

Журналист: Кой е бил най-трудният ти период?
Ким: Имала съм наистина трудни периоди и в професионален, и в личен план ...

Ако искате да прочетете останалата част, идете в страницата на сериала и харесайте поста им, за да я качат...