сряда, 4 януари 2017 г.

Бащинството е променило Рамиро Фумацони


Тайната за успеха на аржентинеца е в постоянството и дисциплината.


"Всеки път, когато имам време, се подготвям", разкрива Фумацони. Физиката му също е помогнала, за да се превърне в един от най-желаните актьори на малкия екран. "Физиката помага, но това, което ти отваря наистина врати, е талантът", твърди Рамиро. 

Първото му желание е било да стане състезател по ръгби. "Практикувах този спорт от шестодишен до 17-годишен". Въпреки това, започва в света на модата. Обикаля страни като Мексико, където сключва пакт, който го води до актьорството. "Жената на Хуан Солер, Маки, ми каза, че съм доста общителна личност и бих се справил добре като актьор. Загубих облог с нея и трябваше да почна да взимам уроци по актьорство". 

Именно в страната на ацтеките си отваря път като актьор. "Мексико се превърна във втората ми родина. Все още не мога да се национализирам, има много пречки, но се надявам да го постигна", призна преди няколко години той. Малко след това се запознава с Габриел Бланко, който става негов мениджер и го праща да учи с режисьора Рене Перейра. 

През 2000 се жени за пуерториканската актриса Джесика Мас. "Един ден пътувах до Маями с една приятелка и го срещнах в един ресторант. Останах очарована от него. Оттогава започнахме връзка от разстояние, докато един ден не ме помоли да остана. И се оженихме...", споделя Джесика Мас за първата им среща.

И до днес имат връзка, основана на любовта и уважението. "Как се постига? Благодарение на приятелството, тя е най-добрата ми приятелка, а най-добрите приятели не се предават". Те са се договорили да не прекарват много време, без да се виждат, въпреки професионалните им ангажименти. Понякога се налага Рамиро да работи в Мексико, а Джесика в Маями. 

Плод на тяхната връзка са близнаците Бианка и Рамиро, които се родиха през 2015. Те идват след доста години в опит на Джесика и Рамиро да станат родители. Без съмнение, да е баща е най-важната роля в живота на Фумацони. "Вече не съм Рамиро, сега те са моят живот. Живея за тях".

В професионален план през 2016 се снима в "Трите лица на Ана". "Жена ми, която тогава започваше теленовела с Телевиса (Лъжливо сърце), се обади на ръководителката на кастинга за "Трите лица на Ана" и й каза: "Не забравяй мъжа ми". Малко след това ми се обадиха". 

Сега се снима в "Двойният живот на Естела Карийо" (La  doble vida de Estela Carrillo) с Давид Сепеда.