понеделник, 13 февруари 2017 г.

ЕКСКЛУЗИВНО: "Кьосем" с Берен Саат - от 20-и март по bTV


Както Теленовелас Новини Ви съобщихме първи, историческият турски сериал "Кьосем" (Muhteşem Yüzyıl: Kösem) тръгва по bTV.

Хитовата сага с Берен Саат ("Забраненият плод", "Пепел от рози") стартира на 20-и март (понеделник), като ще се излъчва на мястото на "Твоят мой живот" - всеки делник от 20:00 до 21:00 часа по bTV.

В "Кьосем" участват още Танер Йолмез ("Кварталът на богатите"), Йойкю Карайел ("Север Юг"), Берк Джанкат ("Кварталът на богатите"), Кадир Доулу ("Двете лица на Истанбул"), Екин Коч, Мете Хорозоолу ("Времето лети", "Тайни"), Вилдан Атасевер ("Млечният път")...

*Във втори сезон влиза и любимката на милиони българи Нургюл Йешилчай от "Твоят мой живот"...

Ще го гледате ли? 

19 коментара:

  1. И какво стана с бг сериалът ???

    ОтговорИзтриване
  2. Да какво става с бг Сериалът кога ще стартира

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. българският сериал " ние, нашите и вашите" стартира на 8 ми март по нова телевизия , ако за него говорите

      Изтриване
  3. Очаквах нещо по-свежо, от рода на ''Черна обич'' или ''Любов под наем'', но и това ще гледам, поне е премиера, че ми писна от повторения...

    ОтговорИзтриване
  4. Това е все едно да дават в Праймтайма на Турция, някой филм за Васил Левски, Христо Ботев, Цар Симеон, Цар Борис или например "Време разделно"! Отговорът е НИКОГА!И не ме разбирайте погрешно и аз харесвам турски сериали но съвременни с европейска насоченост. Мисля, обаче че турски исторически сериал няма място в праймтайма на БЪЛГАРСКА НАЦИОНАЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ. В момента в Турция се излъчват толкова много и доста от тях са много хубави и интересни като например Черна любов, Любов под наем, Вътре и др. Не мога да повярвам, че БТВ са се спряли точно на този сериал, който дори в Турция няма никакъв рейтинг. И наистина и аз очаквах нещо по-свежо - мисля че бяхте писали че "В очакване на слънцето", Черна любов и Любов под наем са закупени вече от БТВ, ако е истина за какво си ги складират, а не ги пускат. Определено мисля, че БТВ ще загуби доста с излъчването на този сериал!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен щеше да е по - добре да пуснат "Черни пари и любов" с Туба и Енгин.. Сериала има 54-55 и отдавна е приключил в Турция..

      Изтриване
    2. Лично на мен "Черни пари и любов" не ми харесва, но бих го предпочела хиляди пъти него, пред това което предстои! Тук изобщо не става въпрос точно кой сериал да пуснат, въпроса е да не е турски исторически, и то в най-гледано време. Като са го закупили да си го пускат в другите сателитни телевизии или по обяд или следобяд.

      Изтриване
    3. Най добре щеше да е, след като БТВ го е закула, "Черна любов". Прекрасен филм!

      Изтриване
  5. Този сериал е с много нисък рейтинг в Турция, смятам , че исторически сериал не е добра идея за праймтайма на БТВ. Тогава ще гледаме гръцкия сериал по НТВ, отдавна не сме гледали гръцки сериал!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно съм съгласна с мнението ти! Нямам представа какво ще дават по Нова телевизия, но каквото и да е ще гледам него, ако не ми е интересно ще оставам телевизора просто така да си върви само и само да е Нова телевизия, а не БТВ. А и от моя кръг от познати няма такива които да гледат турски исторически сериал, въпреки че гледат турски сериали. И съм сигурна че и те ще превключат канала.

      Изтриване
  6. Пълна излагация от страна на БТВ тия явно се подиграват с нас!!!Да си пуснат турския исторически сериал по лейдито например!!!Гледам турски сериали,но модерни и съвременни,но да ми пускат в най-гледаното време това нещо е недопустимо!!!Да направим група във фейсбук против тая простотия!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти първо гледала ли си нещо от нея, за да кажеш, че е простотия? Много се "кефя" на такива малоумни изказвания като твоите! Прави си група, но кой ли ще те чуе.

      Изтриване
  7. Такива тъпи изказвания за сериала може да има само от тези, които не са гледали и 1 минута от филма, камо ли първите два сезона и незнаят колко е в пъти по-интересен от който и да било бг сериал.

    ОтговорИзтриване
  8. Аз пък много се „кефя” на такива дето са се написали анонимни и сеят злоба и обиждат без да познават човека срещу себе си!!!Не съм казала,че филма е простотия,а че пускането на турски исторически филм в прайтайма на бг нацонална телевизия е такава,но както и да е.Все пак сме българи и колкото и години да са минали и отношенията между двете страни да са поправени ми се виждат абсурдни действията на БТВ като гледам коментарите нагоре не само на мен!Сега ви желая хубав празник,който и да празнувате и да бъдем по-добри!

    ОтговорИзтриване
  9. От всички съвременни филми ще пуснете най-смотания...нз що...

    ОтговорИзтриване
  10. Мръсни Турци! Харесвам турските сериали, но не и тези за нашите поробители! Пуснете в най- гледането време в Турция Време разделно и да видим как ще реагират турците на него! ПРОТИВ ТУРСКИТЕ БОЗИ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напълно съгласен! Това вече е прекалено, даже непростимо! Дано се осъзнаят и пускат нещо друго, иначе спирам да гледам този канал!

      Изтриване

Споделете с нас своето мнение или запитване. Не забравяйте да спазвате добрия тон, за да може комуникацията ни да е пълноценна.