неделя, 5 февруари 2017 г.

Тази седмица в "Не ме оставяй": Адриан научава цялата истина (6-и - 10-и февруари)


Прочетете какво ще се случи тази седмица (6-10-и януари) в следващите епизоди на хитовия латино сериал "Не ме оставяй", излъчващ се всеки делник от 20:00 до 21:00 часа по bTV Lady.

Защото Вие пожелахте, ще публикуваме пак какво ще се случва в любимия Ви сериал за цялата седмица.

След известно време... Хулиета е напът да излезне от психиатричната клиника и Адриан се връща в Пуерто Есперанса, за да й предложи да започне нов живот в Испания. Флавио заплашва Карен. Нурия успява да забременее чрез ин витро. 

Флавио изпълнява заплахите си и отвлича Ариел и малкия Мигелито, за да притисне Карен и тя да се върне при него. "Остави семейството ми свободно. Ще направя каквото искаш", плаче отчаяно Карен. Когато са напът да тръгнат, се появява полицията и убива Флавио и съучастниците му. 

След като научава от Хисела и Хайме, че Камило не е бащата на Валентина, Адриан търси Паулина и изисква да си направи ДНК-тест. "Не е необходимо. Тя е твоя дъщеря", признава тя. Сляп от ярост, че е изгубил петте години с малката, Олмедо заявява, че ще се бори за родителските права и ще я отведе в Испания. "Ще ти я отнема и ще си върна времето, което ми открадна", заканва се Адриан.

Нурия започва да не вярва на Леонел и моли баща си да наеме детектив и да се отърве от съмненията. "Ако ме мами, ще си плати много скъпо".

Паулина и Адриан се срещат отново и тя признава, че е отменила сватбата им, защото сестра му Хулиета я е заплашила, че ще вкара Гонсало в затвора. Освен това, за доброто на Валентина се разбират да я запишат с фамилията Олмедо и да остане в Пуерто Есперанса. Часове по-късно, на брега на морето, Адриан се запознава с дъщеря си и без да може да сдържи сълзите си, й казва колко я обича. "Ти си най-важното в живота ми. Затова, ще се преместя тук, за да съм с теб".