събота, 29 април 2017 г.

Вие пожелахте: Хорхе Салинас


Голям актьор, съпруг и баща...


След 25 години бидейки ексклузивна звезда на Телевиса, Хорхе разкри, че вече не е такъв заради новия етап, който изживява компанията. Това обаче не го притеснява, тъй като се радва на благословиите, които Бог му е дал, а именно петте му деца, които е имал възможността да събере на едно място.

Докато чака да се появи нова роля, Салинас играе в театъра в "Variaciones Enigmáticas", където си партнира с друг голям актьор - Сесар Евора.

- Kакво ти предстои в професионален план?
Тази година трябва да се появи на голям екран лентата "Малък голям човек", в който си партнирам с Фернанда Кастийо. Записите приключиха на 18 декември и сега този проект е в етап на поспродукция. Все още няма дата за премиерата, но съм щастлив, че съм част от този филм.

- Разкажи ни за пиесата "Variaciones Enigmáticas"...
Приеха ни много добре, доволни сме от резултата, правим тази пиеса с голяма любов. Тази постановка не те оставя и за секунда спокоен, винаги има напрежение и голяма динамика, която те задължава да си концентриран. Хареса ми интелигентността, с която е написана. Има хумористични нотки и това е предизвикателство за мен да накарам хората да се смеят. 

- Какво мислиш за Сесар Евора?

За Сесар мога да кажа, че му се възхищавам за всичко - за дисциплината, за начина му на работа... за всичко...

- Кога ще те видим пак в телевизията?
За момента няма история за мен, но като се появи, трябва да е интересна, за да приема.

- Какви роли не би приел?
Не искам да играя в мелодрами или сериали, чиито теми засягат организираната престъпност или има прекалено много насилие.

- А как избираш проекти, които се оказват успешни впоследствие?
Слушам жена си, има око за това. Казва ми: "Мисля това и това, но ти решаваш", добър екип сме. Аз бих приел всичко, обичам да съм на снимачната площадка, но съпругата ми казва, че за да е продължителна кариерата ми, трябва да умея да избирам ролите, които ми предлагат. За един актьор е важно героят да му предлага някакво предизвикателство, да излезне от комфортната си зона, защото никога не играе един и същ персонаж.

- Разкажи ни за срещата на петте си деца...
Беше много хубаво, всичко се получи прекрасно.

- На кого приличат Максима и Леон?
Откакто се родиха, медицинските сестри казваха, че Леон прилича на мен и Максима на майка си. Определено малката прилича на Елисабет не само външно, но и по характер - искаща, енергична, докато Леон чака сестра си да викне, да се разплаче и тогава той. Като мой клонинг е, смеем се еднакво, имаме еднаква коса, тяло. Впечатляващо е!

- Може би си един от малкото бащи, които са проследили раждането на децата си по Facetime...
Беше един понеделник тъкмо се върнах на работа и вечерта жена ми ми казва, че бебетата са на път. (Децата избързаха да се родят няколко дни преди термина) На другата сутрин ми каза, че отива да ражда. Тогава й предложих да гледам чрез Facetime. Исках да съм до тях, заснех си бързо сцените и отидох на летището и след това в болницата. Исках да целуна жена си и да й поискам прошка, че не бях до нея в този момент. 

- Каква майка е Елисабет?
Няма думи, с които да опиша майката, защото виждам в нея супер жена. Вълнува се като ги храни, не спи, отдадена им е изцяло! Дава си живота за тези две бебчета. 

- Вярно ли е, че с Елисабет искате още деца?
Бихме се радвали много, ако това се случи.

- Как би описал настоящия етап от живота си?
В най-добрия момент от живота си съм, миналото вече го няма, бъдещето не знам дали ще го изживея, затова настоящето е най-хубавото, което имам. Спокоен съм, но понякога си имам своите избухвания, както се случва с всички, иначе животът щеше да е скучен.