събота, 6 май 2017 г.

"Най-красивите 2017" на Колумбия


"50-те най-красиви" на Tv y Novelas Колумбия за първи път бяха избрани от читателите на списанието.


Актьори, водещи, певци, журналисти и инфлуенсъри присъстват в този списък. Тази година всеки един от избраните споделя своя идол или любим герой от реалността или от филмите. По традиция Ви показваме само актьорите, включени в изданието.

Катерин Сиачоке (Без гърди ДА има рай)
"Синди Крофорд беляза тенденция чрез годините и продължава да е в сила от 80-те до сега".



Фабиан Риос (Земя на честта/ Без гърди ДА има рай)
"За мен Бен Афлек е най-добрият Батман, който е съществувал в историята. И като Батман, мен също ме привлича нощта".


Каролина Гайтан (Без гърди ДА има рай)
"Ейми Уайнхаус беше единствена, влезна в така наречената група на 27-те, съставена от певци, починали на тази възраст и превърнали се в легенда. И тя е такава".


Махида Иса (Без гърди ДА има рай)
"Място, където можем да се преобразим и да се поставим в обувките на някой друг. Властта на театъра и музиката... толкова необходими за нас" (Алиша Кийс)


Хуан Пабло Яно (Камериерка в Манхатън/ Без гърди ДА има рай)
"Джим Морисън бе икона на рока, която надмина историята най-вече за тези, които обичаме този жанр".


Джоана Фадул (Без гърди ДА има рай)
"Влюбих се в Мерилин Монро, когато прочетох тази нейна фраза: "Гледах нощното небе и си мислех, че сигурно хиляди момичета стоят като мен самички и мечтаят да станат звезди"".


Грегорио Перния (Силикон за рая/ Без гърди ДА има рай)
"Фреди Меркюри е най-големият рок певец в историята; ексцентричен и харизматичен лидер, който даде друго измерение на обществеността".


Джоселин Гаярдо (Без гърди ДА има рай)
"Иди Седжуик беше вдъхновението на арт-поп художника Анди Уорхол. Тя представлява това, което сме актьорите - вдъхновение за сценариста, режисьор, песен, произведение на изкуството".


Марианела Гонсалес (Шеметната Анастасия / Моя сладка Валентина)
"Французойката Марион Котияр е израз на красотата, талантът й премина всички граници".


Лусиано Д'Алесандро (Шеметната Анастасия / Моя сладка Валентина / Търси се г-н Перфектен)
"Даниъл Дей-Люис е един от най-сложните и цялостни актьори. Той играе роли, които желае и които представляват предизвикателство за него".


Марсела Карбахал (Защо по дяволите?  Аз обичам Пакита Гайего)
"Ориана Фалачи бе една от писателките, която ме е белязала, никога не съм се страхувала, затова си струва новите поколения да я прочетат".


Рафаел Новоа (Чиста кръв)
"Родолфо Валентино е икона за историята на киното, митичен персонаж в галерията на великите личности и най-доброто вдъхновение".


Наталия Рамирес (Грозната Бети)
"Одри Хепбърн беше много елегантна жена, с поведение, дисциплинирана и добра актриса".


Линкълн Паломек (Аз съм Дяволът)
"Джони Деп е един от актьорите, на които се възхищавам най-много"


Шарик Леон (Трима братя, три сестри)