четвъртък, 25 май 2017 г.

Вие пожелахте: Мариана Торес


Баща й е любител на конете, въпреки това, за Мариана Торес не е било опция да се посвети на конните събития, тъй като като малка е паднала от кон и това породило страх и уважение към тези животни.


Избра актьорството и воденето, изгражда кариера, има зад гърба си десетки участия в теленовели и предавания. Дебютира за Ацтека през 2002 с малки роли в "Като на кино" и "Заради теб". Първата си главна роля получава след две години с "Белинда". След това живее в Маями, където работи за Веневисион ("Винаги ще те помня", "Заложница на съдбата") и Телемундо ("Чужди грехове"). По-късно се връща в Ацтека ("Обичай ме отново", "Сираци"). Последната й теленовела до момента е "Както в квартала, така и на небето" през 2015, а през тази година се присъедини към Телевиса, където играе главна роля в биографичния сериал за "Лупита Д'Алесио". 

Като водеща се е изявявала в предавания като "Академията Деца", "Часът на децата", "Код влак". Участвала е в риалитита "Островът", "И аз го мога". В личен план шест години имаше бурна връзка с актьора Армандо Тореа, но се разделиха. От пет месеца има нова половинка, за която не се знае почти нищо.

- Последната ти теленовела е "Както в квартала, така и на небето". С нея се върна след тригодишно отсъствие. Как се чувстваше?
С голямо желание да го направя. През тези три години се посветих на воденето. Теленовелата бе невероятна, играх лоша. Бе забавно, защото на героинята ми й се случваха много неща и носи посланието, че понякога може да нямаме каквото искаме, но е важно да живеем живота и да благодарим за това, което имаме.

- В тази история игра с тогавашния ти приятел Армандо Тореа...
В началото беше странно, сложно, защото показвахме нашата интимност. Когато играхме и най-вече в сцените с целувки, усещах, че се целувам с приятеля си в студиото, а не съм такава. В началото се срамувах да играя пред него, не можех да го гледам в очите, но след това му благодарих, беше страхотно.

- Откри ли нещо ново за себе си?
Да, във връзка с комедията. С добра творба, добър сценарий и режисура мисля, че ми е по-лесно да правя комедия и ми харесва, тъй като е релаксиращо. Открих също, че имам силна концентрация, защото понякога те напушва смях, главата ти започва да мисли за други неща, за да не изгубиш концентрация нито героя си.

- Би ли искала да пишеш или режисираш?
Не съм мислила за това, но искам да продуцирам. Бих искала да правя повече театър.

- Имаш ли планове за кино?
Не, за момента никакви.

- Познаваме те като актриса и водеща. Би ли искала да пробваш друго амплоа?
Имам желание да правя кино.

- Какво правиш, когато не се снимаш?
Ако имам време, обичам да съм със семейството си, да си отида в Леон, родния ми град, да се откъсна от обажданията, от грима, прическата. Обичам да съм с приятелите си, да имам гости, да ходя на кино, на вечеря, в парка, да гледам сериали. Обичам и да съм сама, да се наслаждавам на себе си и да се глезя.

- Разкажи ни за най-новата си роля, тази на Лупита Д'Алесио. Как вървят записите?
Пожертвах малко от свободата си, за да бъда Лупита. Записите вече са към края, но бяха месеци на емоционално изтощение, сложни сцени. Въпреки това, съм доволна. Сериалът е много силен, има сцени, пълни с ярост, кураж.

- Как се чувстваш в тази роля?
Надявам се на Лупита да й хареса изпълнението ми. Усещам стрес, радост, страх и гордост, много емоции.