вторник, 9 май 2017 г.

"Двойният живот на Естела Карийо" ще има втори сезон


Все още не е приключила теленовелата "Двойният живот на Естела Карийо" (La  doble vida de Estela Carrillo) и вече се потвърди, че ще има втори сезон.


Продукцията е дело на Роси Окампо, но тъй като тя сега е Вицепрезидент на Телевиса, няма да може да продуцира продължението и то остава в ръцете на Едуардо Меса. "Поздравления! Сигурна съм, че ще бъде голям успех сега с друг голям продуцент", написа Окампо, а Меса качи видео, където потвърждава новината с Данило Карера. "Ще има втори сезон", казва Лало, а Данило, който играе лош, показва радостта си от тази новина.




Сериалът, оглавяван от Ариадне Диас и Давид Сепеда, е първият, който ще има втори сезон. Съставът посрещна с голям ентусиазъм новината, по-специално Ерика Буенфил, лошата в историята. "Когато разбрах, се извиках от радост, отидох и казах на сина ми и на момичето, което работи с мен: "ела и ме прегърни силно", тя ме попита защо и й отвърнах: "тъкмо ме увериха, че ще има втори сезон"".

Лошата новина е, че продължението няма да се излъчи по-рано от другата година. В Мексико финалът на първа част е другата седмица. "Определено е теленовела с много интересна, напрегната и увлекателна тематика, съчетана с регионалната музика", споделя Давид Сепеда.