събота, 1 юли 2017 г.

Вие пожелахте: Саул Лисасо


Започва актьорската си кариера на 35г. след като оставя заради контузия отлична кариера като футболист. 


Саул Лисасо успя да си спечели място в този труден свят на актьорството благодарение на теленовели като "Земя на страстта", "Огнена кръв", "Клонинг", "Лицето на отмъщението", "Заради любовта ти" и др.

Роден е в малко китно селце в Аржентина. "Имах щастливо детство, а нямахме телевизия. Живяхме на полето, защото баща ми, който изгубих на 17г., се занимаваше със земи". Мечтата му бе футболът. Благодарение на отличните си умения с топката, скоро дебютира в Атланта (Аржентина) и е играл за важни отбори в Бразилия и Белгия през 70-те и 80-те. "Пътувах из много страни, без да разчитам на никого. Страдах, защото се чувствах сам, липсваше ми топлината на дома". 

Този опит го е накарал да порасне и да започне да се цени. Но скоро след това щеше да триумфира в свят, напълно различен от футбола. "Случайно започнах да работя като модел в Испания и ми провървя толкова добре, че останах осем години". Именно там стартира актьорската му кариера и открива любовта. "Обичам Мадрид и винаги, когато мога, отивам там със семейството и приятелите си". 

Жени се за модела Моника Виедма през 1993г. Двамата имат две деца. През 1999 се ражда Паула и през 2003 - Мартин. Тайната на брака: "Освен че се обичаме и вярваме един на друг, сме запазили романтиката и не забравяме детайлите. Това е всекидневна работа".

След престоя си в европейската страна, се мести в Мексико и след 13г., бидейки любим актьор на Телевиса, си тръгва в търсене на нови възможности в посока Маями. През 2006 получава латино наградата Еми за принос към латиноамериканския артистичен свят в американската телевизия.

- Какво те накара да приемеш ролята в "Клонинг"?
Привлече ме сблъсъкът на култури и знаех, че е много добра история, заради успеха, който имаше оригиналът в Бразилия. Освен това, имаше големи шансове да се излъчи в Испания. А аз искам да се върна там.

- Голяма част от колегите ти останаха очаровани от Мароко, където също снимахте. На теб хареса ли ти?
Не толкова, защото вече бях ходил там. В мадридския ми период, въпреки че вече бях оставил професионалния футбол, играх с ветераните на Реал Мадрид. Веднъж бях там с Алфредо ди Стефано.

- Виждаме те вече като дядо в теленовелите. Това притеснява ли те?
Това е въпрос на възраст. Имаше време, в което бях добрият мъж от теленовелите и вероятно сега идва време да съм лошият. Трябва само да се адаптираме, това е нормално за всяка професия.

- Харесва ли ти възможността да бъдеш лошият?
Обичам злодеите. Бил съм такъв в два филма: "Да ограбиш крадец" с Мигел Варони и "Картелът на жабите" с Маноло Кардона. Забавлявах се много.

- Наричат те латинския Джордж Клуни. Как възприемаш сравнението?
Много ми е приятно. И двамата сме мургави, но той е по-голям късметлия, тъй като се е паднал в северноамериканската част. 

- Беше част от "Лицето на отмъщението"...
През цялото време търся интересни герои. Направих тази история, защото семейството ми беше в Маями. Тъкмо бях приключил един сериал и смятах да си почивам, но ми предложиха тази телемундела и ми хареса. 

- Режисирането влече ли те?
Не, все още не. Когато виждаш как работят режисьорите, си казваш: "Горкичките". Цялото ми уважение е за тях, защото стоят всеки ден до 22ч. в продължение на шест месеца и върху тях е цялата тежест. Може би бих искал да режисирам нещо в киното. Много е тежко да режисираш теленовели и кино, но и те оцеляват.

- Обвързан ли си с някоя компания?
Не. С Телемундо нямам проблеми, но имам вето от Телевиса и ме боли, защото това беше мой дом дълги години. Блокираха ме, защото отидох да работя другаде. Работата трябва да е навсякъде. Аз не мога да блокирам никого. Сега упражнявам свободата си да работя с когото искам, където искам. И това е страхотно.

- Сигурно имаш много предложения за работа...
Слава Богу, мога да си позволя лукса да избирам, когато се появи оферта, която ми хареса, когато се появи роля, която ми харесва, без значение от парите. 

- Сега играеш в новия тийн сериал "Вики РПМ"...
Щастлив съм да съм част от този сериал, който е отправен към младите хора, много е различен от публиката, към която съм се стремял през всички тези години - жените. Но сега тези жени са майки на младежите, които ще гледат историята. Сега играя дядото на главната героиня, обича скоростите и адреналина.


- Практикуваш ли още футбол?
Да, рядко, защото колената почнаха да ми създават проблеми. Играя тенис, голф, карам колело, плувам, винаги съм активен, мразя фитнеса и да ходя да гледам в огледалото колко ми е пораснал мускулът. Мразя позите, обичам да играя на чист въздух, да се забавлявам. Нямам време да гледам в огледалото дали имам повече бръчки от вчера.

- Спокоен си и в семейния живот...
Да, винаги съм се грижил за личния си живот.