сряда, 9 август 2017 г.

Вие пожелахте: Хорхе Луис Пила


Продуцентската къща Телемундо се е превърнала в перфектната годеница за Хорхе Луис Пила.


Откакто се снима в "Дявол с ангелско сърце" през 2009, актьорът не е напускал компанията. "Къде е Елиса?", "Аурора", "Съседската къща", "Смело сърце", "Господарката", "В друга кожа" и "Ева, шофьорката" му позволиха да се изявява и като добър, и като лош.

Господарка на сърцето му е Сабрина, 10-годишната му дъщеря, плод от връзката му с кубинския модел Лисет Фонтанийес. Всяка свободна минута я посвещава на нея. В момента двамата са на почивка в Канкун.

- Едни от най-впечатляващите записи на теленовела са тези в мина в "Господарката". Как би ги описал?
Работихме с удоволствие, единственото неудобство бе студът. И върхът беше, че в някои сцени трябваше да съм гол и мокър. Но и така се забавлявах много, имам прекрасни спомени.

- Как се работи, без да виждаш естествена светлина месеци наред?
Това е обичайно за един актьор, защото влизаме в студиото в 6 сутринта и не излизаме до зори. При голяма част от теленовелите записите са навън, но в този случай сцените ни бяха под земята, така че прекарах осем месеца без да видя слънце.

- Някакви любопитни случки с Арасели Арамбула?
С нея всеки ден се случваше нещо достойно за запомняне. Най-хубавото бяха любовните сцени. Смяхме се много, докато ги снимахме, защото екипът следеше да не се види повече от необходимото. Арасели е голям професионалист.

- Последната ти екранна партньорка е Едит Гонсалес в "Ева, шофьорката"...

Едит е много забавна. Правихме си шеги постоянно, говорихме си за семействата, репетирахме... Обожавам я.


- Как разпределяш времето си между работата и дъщеря си, когато снимаш?
Винаги ми е било трудно. Откакто отидох в Мексико, я виждаш 9 пъти за 9 месеца. Започнах да усещам напрежение и желание да съм повече с нея. Сега, когато сме в един град, Маями, уикендите ми са само за нея. Слава Богу, тя вече го разбира, показа интерес към актьорството, записах я на уроци.

- Би ли искал дъщеря ти да стане актриса?
Не бих бил против. Всъщност един ден ми се обади и ми каза: "дъщеря ти тъкмо си уреди среща с Никелодеон". Тогава изтичах при нея, защото кой по-добре от мен може да я подкрепи в този момент. 

- Как се забавлявате?
Не понася да е затворена. Обича да се разхожда, да е на улицата. Качваме се на джипа, взимам сърфа и отиваме на плажа. 

- Искаш ли още деца?

Разбира се, винаги съм мислил за момче, но все още не съм намерил майката.

- Как си в любовта?
Честно казано, любовта съм я оставил на втори план. Трудно е да имаш стабилна връзка с моята професия, защото прекарвам доста време в едно студио и когато излезна, искам почивка. Засега приоритет са дъщеря ми и работата ми. Ако се появи правилният човек, добре.