петък, 10 август 2018 г.

Химена Наварете чака първото си дете


Мис Вселена 2010 и актриса от "Бурята" обяви щастливата новина, че ще става майка.


Бившата кралица на красотата Химена Наварете преминава през един от най-специалните моменти в живота й и има голяма причина да бъде щастлива, тъй като е бременна и очаква първото си дете. "Научих на 18 юни, че съм бременна. Закъсняваше ми и точно на този ден реших да си направя тест за бременност, който се оказа положителен. Треперих от вълнение". Двойката очаква първородното си дете към края на февруари.

Как е съобщила на любимия, че ще става баща? "Снаха ми ми даде идеята да купя три тениски на Националния отбор по футбол на Мексико. Стори ми се добра идея, тъй като беше насред Световното. Сложих трите тениски на леглото заедно с теста за бременност, за да може като влезне в стаята да ги види. Той замръзна, не знаеше какво да прави", разказва развълнувана красавицата.

Химена и Хуан Карлос все още не знаят пола на бебето, но "ако е момче, сигурно ще се казва Хуан Карлос като баща си, но ако е момиче, не знам дали ще се казва Химена. Все още не съм го обмислила", споделя щастливата бъдеща майка.

Чрез своите социални мрежи актрисата от "Бурята" разкри хубавата новина на милионите си последователи, които не се поколебаха да я обсипят с мили съобщения.

През април мексиканската звезда отпразнува първата годишнина от сватбата си с Хуан Карлос Ваядарес. Двойката стигна до олтара през 2017 г. в тържествена церемония в Мексико Сити.