сряда, 13 януари 2016 г.

Документален филм за Мерием Узерли


След края на снимките на "Великолепният век" актрисата, изпълняваща главната роля в един от най-гледаните турски сериали в световен мащаб Мерием Узерли, се завръща отново на екран с новата продукция, която се очаква да разбие рейтингите и да се превърне в един от най-гледаните сериали в южната ни съседка - "Кралица на нощта" (Gecenin Kraliçesi).
Документален филм, който е направен за живота на Мерием разкрива факти от живота на актрисата, неизвестни на широката публика. "Преди да стана професионална актриса, работих в кол център, бях сервитьорка, бях облечена като Дядо Коледа и раздавах шоколади", споделя турско-германската актриса. "Мислех, че сериалът "Великолепният век" ще продължи шест месеца. Не съм си и представяла, че проектът ще отнеме толкова години от живота ми. Преди да започна снимките, стоях на моя балкон, гледах Истанбул и си казах: "Добре, Хюрем", въпреки всичко ти си историческа личност, истински човек! Ще мога ли да те пресъздам, попитах себе си и заспах. Видях я в сънищата и мечтите си и след всичко това бях сигурна, че искам да участвам в този проект".