сряда, 13 януари 2016 г.

Адриана Угарте от "Нишките на съдбата": "Много съм самокритична"

Актрисата получи награда Ондас за "Нишките на съдбата".


Испанката получи приза за Най-добра главна женска роля за ролята си на Сира Кирога в пожъналия невероятен успех испански сериал. Актрисата сподели, че е почитателка на серийни филми заради липса на време, но гледа всички, в които участва тя, за да си направи конструктивна самокритика.

- На кого посвети наградата си?
На хората, които обичам и които ме обичат.

- Какви сериали гледаш?
Гледам много малко телевизия, защото, когато се прибера у дома, съм много изморена и се посвещавам на неща, които ме интересуват като семейството ми.

- Гледаш ли твоите сериали?
Тях да, защото е част от работата ми. Обикновено ги гледам сама, самокритична съм преди, по време на и след това.

- Харесва ли ти да се виждаш на кориците на списанията?
Да, модата е среда, която ми харесва много и рекламите са част от работата ми.

- Какво цениш най-много в един персонаж?
Характерът й. Имала съм късмета да изпълня истински бонбони. Моята сила са сложните жени и точно такава е Сира. Усещам голяма отоворност с тази роля, защото читателите имат някаква представа от книгата на Мария Дуеняс и може би няма да задоволя всички с играта си.